Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:27:06 GMT

ریزش قابل توجه قیمت سکه

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۲۸۴۵

ریزش قابل توجه قیمت سکه

خبرآنلاین: امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با کاهشی نزدیک به ۸۰۰ هزار تومان به قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد اما کمتر صرافی برای خرید سکه قیمت بالاتر از ۱۳ میلیون تومان را پیشنهاد می‌دهد.

اغلب صرافان هر چند حاضر به فروش سکه هستند اما خریداری سکه را به سختی در دستور کار دارند و می‌گویند آینده قیمت‌ها روشن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره عدم خرید صرافان نشانه‌ای از ریزش قیمت‌ها درروزهای آتی محسوب می‌شود. یکی از صرافان با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در روزهای آتی نزولی است، تاکید کرد:بازار ارز در حال رسیدن به ثبات است و با توجه به شرابط پیش رو روند ریزشی تا تخلیه کامل حباب سکه در بازار ادامه دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب سکه به ۹۸۰ هزار تومان رسیده و کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است.

محمدولی، رییس اتحادیه طلا و سکه نیز معتقد است ریزش قیمت‌ها تا زمان برگزاری انتخابات امریکا تداوم خواهد داشت. سکه در دو هفته اخیر از کانا ۱۶ میلیون تومان به کانال ۱۳ میلی.ن تومان ورود کرده است.

با توجه به حباب ۹۰۰ هزار تومانی قیمت سکه به نظر می رسد ریسک سرمایه گذاری در بازار سکه همچنان بالاست.قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار نیز با کاهشی نزدیک به ۲۷ هزار تومان به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است . نرخ طلا در بازارهای جهانی نیز با ریزشی نزدیک به ۲۴ دلار به ۱۸۸۳ دلار در هر اونس رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه هزار تومان قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز

دریافت 3 MB کد خبر 6084819

دیگر خبرها

  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • کاهش قیمت نفت همزمان با کاهش مخاطرات ژئوپلتیک منطقه
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ریزش طلا، مقاومت سکه
  • آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • آرامش نسبی به بازار ارز رسید؛ سکه کاهشی شد و شاخص بورس قد کشید!
  • آرامش به بازار ارز رسید؛ سکه کاهشی شد و شاخص بورس قد کشید!