Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: پروژه‌ها و طرح‌های جهش تولید استان مرکزی باید تا پایان سال ۹۹ تکمیل شوند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با اشاره به طرح‌های جهش تولید در استان اظهار داشت: طرح‌های جهش تولید از تعهدات استان هستند که همه باید تلاش‌ کنند تا پایان امسال طرح‌ها به نتیجه و سرانجام برسند و تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای تحقق آنها باید با جدیت پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکلات طرح‌ها باید شناسایی و برطرف شوند و مسئولان هم در راستای اجرای آنها تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی ادامه داد: در زمینه مجتمع گلخانه امان‌آباد دو سال گذشته در موضوع بدهی‌ها، گرفتن تسهیلات جدید و زیرساخت‌ها پیشرفت خوبی داشته و شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت توزیع برق، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و غیره همکاری خوبی داشتند، در زمینه تسهیلات باید به صورت موردی بررسی شوند.

حل مشکلات برق‌رسانی در استان مرکزی نیازمند حمایت است

"محمد اله‌داد" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه با اشاره به طرح‌های مربوط به جهش تولید گفت: احداث 10 دستگاه فیدر فشار متوسط خروجی پست‌های 63 حدود 6 دستگاه انجام شده که با توجه به افزایش قیمت‌ها نیازمند همکاری هستیم.

وی افزود: 42 کیلومتر از شبکه فشار متوسط جهت تقویت و رفع ضعف ولتاژ منطقه گزل دره ساوه کار آن شروع شده و برآورد اولیه حدود 11 میلیارد تومان برای این پروژه بود که با افزایش قیمت‌ها تا 17 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

25 پروژه جهش تولید در استان مرکزی شناسایی و اعلام شدنشست خبری "طرح جهش تولید دانش‌بنیان" در تسنیم برگزار می‌شودتزریق گاز به پارک صنعتی لیا در راستای جهش تولید انجام شد

916 واحد تولیدی صنعتی مشمول گازرسانی CNG

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت‌ گاز استان مرکزی هم با اشاره طرح‌های جهش تولید گفت: گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی CNG مصوب شورای اقتصاد است که 916 واحد تولیدی صنعتی در استان مشمول این مصوبه می‌شوند که 477 واحد از گاز بهره‌مند شدند، 148 واحد در دست اقدام است و 194 واحد در حال طراحی و اقدامات مهندسی است.

انتهای پیام/713/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح های جهش تولید استان مرکزی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: دولت با مجاهدت شبانه روزی سعی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارد و در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم ماموریت یافتیم تا تقویت نظام تولید را به عنوان کانون اصلی تحول در این استان مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی های استانی در بخش های مختلف بینظیر است و در هیچ برهه ای از زمان چنین همدلی را در بین بخش های اجرایی، قضایی و نمایندگان مجلس شاهد نبودیم.

استاندار اردبیل گفت: حضور اثربخش کارآفرینان و سرمایه گذاران در استان وابسته به حل موانع و مشکلات زیرساختی در بخش تولید است و ما باید از ظرفیت ستاد تسهیل، کمیته حمایت قضائی و شورای گفت و گو بهره بگیریم تا بهبود فضای کسب و کار رقم بخورد.

عاملی حذف قوانین مخل تولید و شناسایی ظرفیت های جدید مالی را در حمایت از کارآفرینان یادآور شد و بیان کرد: در چهار فصل توسعه استان باید دستگاه های اجرایی عناوین طرح های اولویت دار و اثربخش خود را که قابلیت اجرایی در سال جاری را دارند اعلام کنند تا ما بتوانیم اجرای آنها را رصد کنیم.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت جذب اعتبارات هزینه ای ما تا آخرین روز سال گذشته پیگیر جذب این اعتبارات بودیم تا معوقات کارکنان به شکل کامل پرداخت شود.

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات عمرانی استان اردبیل نیز در حال جذب و تخصیص بیشتر است و در این چهار ماه ۶۰ درصد بودجه ملی و استانی تخصیص یافته است.

عاملی افزود: همچنان راه آهن، توسعه راه ها و حوزه بهداشت، درمان، آب و فاضلاب جزو اولویت های اصلی در تکمیل پروژه های نیمه تمام است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به این حوزه توجهی جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: توزیع اعتبارات شهرستان ها باید براساس توسعه نیافتگی و پائین بودن شاخص های توسعه ای روستایی و مناطق محروم باشد تا به حاشیه نشینی دامن نزده و امکانات بیشتری را در روستاها فراهم کنیم.

استاندار اردبیل از مدیران دستگاه های اجرایی خواست؛ تا سهم استان را از منابع ملی و ردیف اعتبارات وزارتخانه ای پیگیر بوده و نسبت به جذب آن اهتمام داشته باشند.

عاملی ضرورت تکمیل و بهره برداری ۹۱ پروژه استانی را یادآور شد و بیان کرد: ظرفیت های قانونی جوانی جمعیت، تکمیل پروژه های نیمه تمام و مباحث فرهنگی و ورزشی جوانان در بودجه سال جاری جزو برنامه ریزی ها و هدفگذاری های اصلی خواهد بود.

کد خبر 6082095

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال