Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت دعا برای رفع بلا گفت: تلاش‌های ما در مبارزه با کرونا در حکم ابزار است و موضوعی که به آن روح می‌بخشد دعا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید‌محمد سعیدی امروز در دیدار با جمعی از مدیران استان که به‌منظور پیگیری "مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون مسائل بهداشتی" در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: رسول خدا للعالمین برای همه انسان‌ها اعم از مسلمانان و کفار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از این رحمت بودن پیامبر(ص) را قدر می‌دانند و برخی هم از راه انکار و ظلم وارد می‌شوند و فساد و جسارت می‌کنند، در صدر اسلام هم مفسدین با القاب کذاب و ساحر به رسول خدا(ص) جسارت می‌کردند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت دعا برای رفع بلا بیان کرد: تلاش‌های ما در مبارزه با کرونا در حکم ابزار است و موضوعی که به آن روح می‌بخشد دعا است.

آیت الله سعیدی: تقویت روحیه خودباوری جوانان در برنامه های دهه فجر مورد تاکید باشدآیت الله سعیدی: مسائل بهداشتی در حرم حضرت معصومه(س) به صورت ویژه رعایت می شودآیت الله سعیدی: مردم ضمن رعایت مسائل بهداشتی، توکل به خدا و ادعیه را فراموش نکنند

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود و همچنین آموزش همگانی برای پیشگیری از کرونا مورد تأکید باشد، مقام معظم رهبری بر اهمیت توسل و دعا برای رفع بلا تأکید کردند و باید موردتوجه باشد.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد بیان کرد: مساجد محلی است که مردم به آن انس دارند و باید در تمام امور معنوی و مادی خود مساجد را مدنظر داشته باشند، تذکرهای بهداشتی باید به‌گونه‌ای در مساجد به مردم داده شود که مردم از مساجد روگردان نشوند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: برخی از مردم تصور می‌کنند که فقط باید در جامعه رعایت موارد بهداشتی را مدنظر قرار دهند و در منازل توجهی به این موضوع ندارند درصورتی‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل هم باید مورد تأکید باشد.

انتهای پیام/452/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س آیت الله سعیدی رفع بلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای امنیت معترضان اسرائیلی را با توسل به‌ زور متفرق کردند + فیلم | خشونت صهیونیست‌ها علیه خودشان را ببینید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات رژیم صهیونیستی از بسته شدن سواحل دریاچه طبریا تا اطلاع ثانوی خبر دادند.

کد خبر 844042 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • مردم در حفاظت آثار تاریخی نقش مهمی دارند
  • اقتصاد دریامحور مردمی نیست
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی لازم بود
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاور مردان سپاه
  • تقدیر آیت‌الله سعیدی از دلاورمردان سپاه
  • نیروهای امنیت معترضان اسرائیلی را با توسل به‌ زور متفرق کردند + فیلم | خشونت صهیونیست‌ها علیه خودشان را ببینید