Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پیرامون اهانت به پیامبر بیانیه ای‌ صادر کرد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه به شرح زیر است؛
إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِینًا
ایه ٥٧ سوره احزاب


کینه توزان همواره در طول تاریخ به طرق مختلف در پی تضعیف و اهانت به مسلمانان بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بار دیگر شاهد اهانت قدرت‌های استکبار جهانی به مقدسات دین مبین  اسلام بودیم اقدام موهن به ساحت خاتم انبیا، حضرت محمد (ص)، که توسط مجله فکاهی شارلی ابدو صورت گرفت و دولت‌های غربی از آن به عنوان مصداقی از ازادی بیان یاد کردند نشانگر نژاد پرستی دولت‌های مدعی حقوق بشر و جنایت نسبت به بشریت است.

در این رویداد شنیع برای چندمین بار نمای دیگری از مدیریت دولت‌های غربی را شاهد بودیم که احترام به ادیان بشریت و جنبه‌های رشد وجودی انسان را نادیده گرفته و آن را ابزاری در جهت رسیدن به اهداف پلید خود قرار دادند و به جهانیان نشان دادند مدیریت فرهنگی که به دنبال ساختن انسان در همه جهات است و در ذیل آن ازادی بیان را تعبیر و تفسیر کرده اند چیزی جز گزافه گویی نیست زیرا در طی این اقدام اهانت امیز تمامی مسلمانان جهان اندوهگین شدند و در پی این ازادی بیان ساختگی و پوشالی سایر موازین و جنبه‌های  حقوق بشر مسلمانان نقض شد.


باردیگر قدرت‌های استکبار طلب هراس خود را از قدرت اسلام نشان دادند و با تلاش‌های مستمر خود در پی آن هستند که چهره اسلام و پیامبر صلح و رحمت  و مهربانی را مخدوش نمایند ولی این بار هم هوشیاری مسلمانان مانع از آن شد که به هدف ددمنشانه خود برسند این اقدام سخیف سبب شد تا مسلمانان در سراسر جهان بار دیگر با یکدیگر متحد شوند و ارادت خود را به پیامبر مهر و رحمت اظهار نمایند و این توطئه را خنثی کنند و صدای صلح و ارادت مسلمانان نسبت به پیامبر اکرم (ص) بار دیگر به گوش جهانیان رسید.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران این اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی و هرگونه توهین به اسلام و مقدسات و ادیان الهی را محکوم کرده و دست از تلاش در جهت رسوا کردن دشمنان دین مبین اسلام برنخواهد داشت.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیانیه تهران انجمن مستقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر زهرا شاکری، معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در توضیح این طرح‌های پژوهشی جدید در شورای پژوهشی این دانشکده، گفت: طرح بررسی تطبیقی چالش‌های ودیعه‌گذاری و حق رهن اموال فکری و راهکارهای رفع آنها در حقوق ایران، فرانسه، مصر و انگلستان (کارفرما: وزارت دادگستری)، بازنگری قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن در بخش جاده‌ای و ارائه پیش‌نویس لایحه به منظور اصلاح این قانون (کارفرما: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی) و طراحی طرح‌واره و پیکربندی ارائه نهایی طرح‌های پژوهشی برنامه مطالعاتی دیپلماسی علم، فناوری و نوآوری (کارفرما: مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت عتف) با مشارکت پژوهشگران دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اجرا می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران همچنین از اجرای طرح پژوهانه «پارسا» ویژه حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی از ابتدای بهمن ۱۴۰۲ مطابق با مقررات جدید خبر داد و گفت: محاسبه قطعی گرنت ۳۶۴ مقالۀ ثبت شده استادان و محققان دانشکده حقوق و علوم سیاسی مربوط به سال ۱۴۰۱ نیز صورت گرفته است.

وی درباره دستاوردهای این دانشکده در حوزه ارتقای مجلات علمی نیز اظهار داشت: در آخرین گزارش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، مجله اوراسیای مرکزی در رتبه Q۱ ابقاء شد و مجلۀ مطالعات حقوق تطبیقی به رتبۀ Q۲ ارتقا یافت.

کد خبر 6080657

دیگر خبرها

  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • بیانیه دانشکده هنر دانشگاه سوره در پی عملیات افتخارآفرین سپاه
  • بیانیه دانشکده هنر دانشگاه سوره درپی عملیات افتخارآفرین سپاه اسلام «وعده صادق»