Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو به ندرت با رسانه ها صحبت می کند اما بالاخره تصمیم گرفت که مصاحبه مفصلی با نشریه معروف "هولا" داشته باشد و جزئیات جالبی در مورد خودش، شرایطش و خانواده اش بگوید.

 نامزد اسپانیایی - آرژانتینی رونالدو این روزها کمترین تماس ممکن را با رونالدو دارد چرا که ستاره پرتغالی به کرونا مبتلا شده و این دو نمی توانند زیاد با هم در تماس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورجینا یک فرزند مشترک به نام "الانا مارتینا" از رابطه اش با کریستیانو دارد هر چند که رونالدو از رابطه های قبلی خود فرزندان دیگری به نامهای جونیور، ایوا و ماتئو را دارد.

جورجینا در مصاحبه با هولا گفته است: "رونالدو و من یک زندگی روزمره بسیار منظم را داریم و زیاد دوست نداریم که عادت های خود را تغییر بدهیم. نظم در روند ما نقشی کلیدی دارد. اراده من برای مادر شدن جدی تر از هر چیز دیگری بوده است و امیدوارم که فرزندان بیشتری داشته باشیم. افتخار می کنیم که خودمان از بچه هایمان مراقبت می کنیم. وقتی که من مشغول به کاری باشم هم خواهرم ایوانا از آنها مراقبت می کند. من بچه ها را به مدرسه می برم، آنها را از مدرسه برمی دارم و به انجام تکالیفشان کمک می کنم. همه بچه ها را به یک اندازه دوست دارم."

در زمان خروج از محل کار با رونالدو مواجه شدم 

جورجینا پیش از آشنا شدن با رونالدو در یک فروشگاه لباس در شهر مادرید کار می کرده اما ناگهان زندگی او تغییر کرد. وی در مورد آشنایی خود با رونالدو گفت: "من و رونالدو در بوتیکی که در آن کار می کردم با همدیگر آشنا شدیم. رابطه ما عشق در نگاه اول بود. در اولین رویارویی من در حال ترک فروشگاه بودم و در زمان خروج از محل کار با او مواجه شدم اما در آن زمان با هم صحبت نکردیم. بعد از آن در مراسمی مربوط به دنیای مد با هم ملاقات کردیم و در آن جا برای اولین بار با هم صحبت کردیم. ملاقات بسیار خاصی بود. افراد زیادی در آن جا بودند اما وقتی که صحبت کردن با همدیگر را شروع کردیم، همه چیز پیرامون ما محو شد. عشق همین است، تو را درگیر می کند و در دام می اندازد."

بعد از آن رونالدو و خانواده اش به مهم ترین بخش زندگی جورجینا تبدیل شدند. وی افزود: "برخی افراد فکر می کنند که ما را می شناسند و می گویند با هم بدرفتاری می کنم اما باید بگویم که بچه هایم با تربیت و محبت بالایی بزرگ می شوند. من مسائل خانه را مدیریت می کنم."

جورجینا در مورد کودکی متفاوت خود هم صحبت کرد: "یادم است که در جایی زندگی می کردم که مملو از کوه ها بود. سبک زندگی سالمی بر مبنای احترام و طبیعتا گردی داشتیم. وقت زیادی را با خواهرم ایوانا سپری می کردیم."/ فوتبالی

بیشتر بخوانید:

لئو مسی- کریس رونالدو؛ کنسل، مثل همان قرار شام!+ تصویر

توصیه های عجیب هواداران پرسپولیس و استقلال به قطری ها درباره علی کریمی!+ تصویر

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماد زندگی فانی و باقی
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو! + فیلم
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • (ویدئو) الحمدلله، تکه کلام پسر رونالدو!
  • رابطه عجیب دوقلوهای همسان لیگ برتری
  • «ناآگاهی» بزرگ‌ترین تهدید سلامت روان
  • «ناآگاهی» بزرگترین تهدید سلامت روان است