Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@13:50:24 GMT

سرقت ۲۴میلیارد تومان طلا در مشهد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۳۵۵

سرقت ۲۴میلیارد تومان طلا در مشهد

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۷ متهم پرونده سرقت ۲۴ میلیارد تومان طلا از خانه مسکونی در مشهد خبر داد.

‌سردار ابراهیم قربان‌زاده اظهار داشت: در پی گزارش سرقت مقادیر زیادی طلا و ارز خارجی از یک خانه مسکونی در محدوده خیابان کوهسنگی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستورات لازم برای بررسی پرونده صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرماندهی انتظامی خراسان ضروی افزود: کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی و عملیات ویژه پلیس آگاهی، با تحقیقات گسترده به سرنخ‌هایی دست یافتند که ردپای متهم را در ارتکاب سرقت نمایان ساخت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی‌های دقیق، متهم موردنظر را در یکی از روستا‌های حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر که متهم در بازجویی‌های ابتدایی صراحتا به بزه انتسابی با همکاری دوستانش اعتراف و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار گرفت.

سردار قربان‌زاده اظهار داشت: طی بررسی‌های تخصصی به عمل آمده و همچنین اعترافات متهم دستگیرشده مشخص شد همدستان او پس از سرقت به شمال کشور متواری شدند و ماموران انتظامی با اقدام‌های اطلاعاتی ۳ متهم دیگر را حوالی شهرستان میامی در حال بازگشت به مشهد دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت، ۲ همدست دیگر خود را نیز معرفی و پس از دستگیری این ۲ متهم، در بازرسی از مخفیگاه آنان ۷ کیلو ۳۰۰ گرم شمش طلا، ۱۵ هزار دلار و یورو، یک دستگاه لپ‌تاپ، تعداد ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی گردنبند طلا به ارزش ۲۴ میلیارد تومان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با بیان این که در این عملیات ۷ متهم دستگیر و اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث سرقت طلا فروشی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا ،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند