Web Analytics Made Easy - Statcounter

​استاندار همدان با اشاره تاکید رئیس جمهور در خصوص توسعه و بهره‌برداری معادن از بازگشت ۲۰ معدن راکد به چرخه تولید و اشتغال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در جلسه اعضای شورای معادن اظهار داشت: سال گذشته ۱۱ معدن غیرفعال و در ۶ ماه نخست امسال هم ۹ معدن مشغول استخراج و اکتشاف شده و به جمع واحدهای فعال استان اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی گفت: بی‌تردید بازگشت معادن راکد در افزایش اشتغال و تولید این منطقه بسیار اثر گذار است و روند بازآفرینی و تقویت معادن غیرفعال با جدیت ادامه دارد.  

استاندار همدان خاطرنشان کرد: از ۲۸۰ معدن استان ۱۵۸ معدن در حال کار و تلاش هستند و تعداد زیادی معدن به دلایل گوناگون در حال حاضر غیرفعال هستند که پالایش و ارزیابی آن‌ها برای فعال‌سازی در اولویت قرار گرفته است.  

وی به کوشش و تکاپوی مسوولان برای رونق تولید و اشتغال افزود: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت تخصصی با حضور روسای ادارات و بانک ها به مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی رسیدگی و گره گشایی می‌شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور استاندار همدان تولید و اشتغال سید سعید شاهرخی توسعه و بهره برداری معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید