Web Analytics Made Easy - Statcounter

موقع بازگشت شیخ دیاباته اتفاق عجیبی در فرودگاه رخ داد که مدیران استقلال طبق عادت تکذیبش کردند اما حالا خبرنگاران فعال حوزه استقلال آن را به نقل از دیاباته تایید می کنند

وقتی شیخ دیاباته به تهران برگشت نزدیک دو ساعت در فرودگاه امام معطل شد که خیلی ها تصور کردند به خاطر آزمایش کرونا بوده، در حالی که شیخ با جواب تست قطعی از فرانسه به ایران آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما یک روزنامه ورزشی صبح امروز نوشت؛ استقلالی ها پول هزینه ورود شیخ به کشور و هزینه ویزا را به دلیل یک سهل انگاری نپرداختند و به خاطر کوتاهی معاون باشگاه استقلال، شیخ دیاباته ناچار شد پول ورودی به کشور را از جیب بپردازد و به همین دلیل قیافه اش موقع ورود به کشور ناراحت بود.

 به گزارش طرفداری، ورود شیخ دیاباته به تهران برای بسیاری از خبرنگاران حوزه استقلال جذاب بود اما برخی افراد در باشگاه که عادت دارند با برخی رسانه ها معامله انجام بدهند (واگذاری خبر اختصاصی در ازای حمایت رسانه ای) زمان ورود شیخ دیاباته را هم فقط به برخی خبرنگاران اطلاع دادند تا در ازای این رانت خبری به موقع از یک یا دو رسانه خاص برای تکذیب اخبار یا تعریف از خودشان استفاده کنند! 

رانت خبری در ازای حمایت رسانه های غیر رسمی

در استقلال این کارها از زمان مدیرعاملی سعادتمند دوباره مد شد و یکی از معاون های باشگاه که با سعادتمند به سفر تفریحی و دردسرساز ایتالیا هم رفت، علاقه شدیدی به گلچین خبرنگاران و واگذاری اخبار خاص به برخی رسانه های غیر رسمی داشت. آن معاون محترم حالا به حدی در این کار پیشرفت کرده که ایمیل باشگاه کورتریک بلژیک را به برخی افراد خاص در شبکه های اجتماعی می دهد و حتی نامه های محرمانه استقلال را هم در اختیار برخی رسانه های غیر رسمی می گذارد تا در ازایش همین رسانه های غیر رسمی هر کجا لازم بود در حمایت از او، به منتقدانش و سایر مدیران فحاشی کنند! 

طرح رسانه ای شکست خورد؛ شیخ با قیافه شاکی!

 ماجرا اما شب ورود دیاباته به شدت جذاب شد. جناب معاون که سرگرم هماهنگ کردن یکی دو رسانه خاص برای حضور در فرودگاه و تهیه گزارش اختصاصی از ورود شیخ دیاباته به ایران بود، یادش می رود با خودش 100 دلار و 20 یورو باشگاه استقلال که باید هزینه ورود شیخ دیاباته به کشور می شد را بردارد و وقتی به فرودگاه می رسد تازه متوجه می شود پول همراهش نیست و حدود دو ساعت شیخ دیاباته را در سی آی پی معطل می کند تا ابتدا پول را با پیک موتوری از داخل شهر برایش به فرودگاه بفرستند که آن ساعت چنین کاری با وجود تماس های مکرر ممکن نمی شود و در نهایت وقتی شیخ دیاباته می فهمد دلیل سرگردانی اش در سی آی پی به همراه نداشتن یورو و دلار است، خودش به معاون بین الملل باشگاه می گوید حاضر است این مبلغ را از جیب بپردازد تا آنها بعدا پولش را بدهند و آقایان هم که یادشان رفته بود پول استقلال را با خود به فرودگاه ببرند، در سی آی پی با شیخ ناراحت و پکر روبرو می شوند و طرح رسانه ای شان که قرار بود با لبخند کنار دیاباته بایستند و عکس یادگاری بگیرند و عکس های شان به عنوان «من آنم که رستم بود پهلوان» در یکی دو رسانه خاص پخش شود و برگرداندن شیخ دیاباته از نگاه هواداران استقلال به ضرب و زور تبلیغات یکی دو رسانه غیر رسمی، به پای آنها نوشته شود، با توجه به چهره درهم و ناراحت دیاباته شکست می خورد و منتفی می شود.

تکذیب قیم و تکذیب خبرنگاران حوزه استقلال

 فردای این روز، یک روزنامه ورزشی از دلایل چهره ناراحت شیخ دیاباته در فرودگاه می نویسد و ادعا می کند شیخ به خاطر هزینه ورودی به ایران در فرودگاه سرگردان شده و آخرش هم خودش این پول را پرداخته است که کاظم قیم، مسئول روابط بین الملل باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب می کند و می گوید: 

دیاباته به هیچ عنوان در فرودگاه معطل نشد. تمام هزینه‌های مربوط به حضور دیاباته در cip فرودگاه امام قبل از رسیدن این بازیکن به تهران پرداخت شده بود و تنها پولی که در فرودگاه پرداخت کردیم مربوط به هزینه خدمات ویزا بود و دیاباته هیچ مشکلی هنگام حضور در فرودگاه پیدا نکرد.

 اما خبرنگاران فعال در حوزه استقلال، با تکذیب گفته های کاظم قیم، ادعا می کنند شیخ دیاباته مبلغ 100 دلار به علاوه 20 یورو را از جیب خودش پرداخت و برای انجام این کار هم نزدیک دو ساعت در فرودگاه سرگردان شد و وقتی فهمید دلیل معطلی اش این است که نماینده باشگاه استقلال یادش رفته دلار و یورو لازم را با خودش به فرودگاه بیاورد، به شدت ناراحت شد و پرسید چرا همان اول به من حقیقت را نگفتید و خودش پول را از جیبش پرداخت و قرار شد بعدا این مبلغ را از روابط بین الملل باشگاه بگیرد.

این رفتارها به استقلال آسیب می زند

 معلوم نیست چرا خبری که تمام خبرنگاران حاضر و غایب در فرودگاه تاییدش می کنند، باید بی دلیل از سوی روابط بین الملل باشگاه تکذیب شود؟ یکی از نزدیکان باشگاه استقلال هم در گفتگو با طرفداری، روایت خبرنگاران حوزه استقلال را تایید کرد و گفت:

 نمی دانم چرا دوستان در باشگاه یک موضوع پیش پا افتاده که تمام خبرنگاران می دانند را تکذیب می کنند. خیلی راحت بگویند دلار و یورو همراه مان نبود و از خود دیاباته خواستیم پول را بدهد، این که دو ساعت بازیکن را معطل کنند و دنبال گرفتن پیک موتوری در آن ساعت برای انتقال 100 دلاری و 20 یورویی به فرودگاه باشند و به بازیکن هم نگویند برای چه باید اضافه در سی آی پی بنشیند و بازیکن در بدو ورود به کشور، عصبی شود، اصلا منطق ندارد. امیدواریم هر چه زودتر باشگاه از این بلاتکلیفی بیرون بیاید و دوستانی در حوزه های تخصصی کار کنند که با کار در این زمینه ها آشنا باشند. بدتر از آن، این رفتار دو گانه با رسانه ها و ایجاد رانت خبری برای برخی رسانه های غیر رسمی است. این چه کاری است که اخبار رسمی باشگاه به جای آن که در اختیار رسانه های رسمی قرار بگیرد، به برخی افراد در اینستاگرام و توییتر سپرده شود؟ این کارهای غلط، تبعات منفی دارد و به استقلال آسیب می زند. خبرنگاران فعال در حوزه استقلال توقع دارند اخبار را از کانال صحیح دریافت کنند، نه این که کپی ایمیل محرمانه باشگاه اروپایی از یک صفحه اینستاگرامی منتشر شود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رسانه های غیر رسمی بین الملل باشگاه ورود شیخ دیاباته باشگاه استقلال شیخ دیاباته برخی رسانه ها حوزه استقلال سی آی پی دو رسانه دو ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما

محسن سهرابی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در شبکه ایکس نوشت: ‏۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه ‎فروغی و ‎جبلی برای حضور ‎سلبریتی‌ها در برنامه شب عید شبکه ۳

داویدز: ۴.۲ میلیارد
حامد بهداد: ۱ میلیارد
مهدی طارمی: ۱ میلیارد
سعید عزت الهی: ۸۰۰ میلیون
علی پروین: ۷۰۰ میلیون
علی قلی زاده: ۵۰۰ میلیون
محمد محبی: ۴۵۰ میلیون

هزینه‌های شب عید تلویزیون در چند روز گذشته به یک مسئله رسانه‌ای تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • ادعای یک خبرنگار اقتصادی؛ استقلال را به بانک زیان‌ده دادند!
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند
  • مبالغ پرداختی عجیب به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • مبالغ پرداختی به سلبریتی‌ها برای حضور در صدا وسیما
  • انگ دلالی معاون استقلال حوالی تیم ملی! / دوران شایعات و یک منبع آگاه و فلانی‌ها تمام نشده است؟
  • ۴۰ میلیارد تومان هزینه مهمانان شب عید تلویزیون
  • ۴۰ میلیارد تومان هزینه شب عید تلویزیون
  • ادعای دولت انگلیس: ایران، روسیه و چین درپی تضعیف سلطنت در بریتانیا هستند