Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@08:39:01 GMT

برای لاغر شدن چه ساعتی شام بخورم؟

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۳۸۴

برای لاغر شدن چه ساعتی شام بخورم؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، خوردن یک وعده غذایی بزرگ و سنگین قبل از خواب می‌تواند چرخه خواب شما را به خطر بیندازد، بنابراین مهم است که برنامه شام خود را بر اساسی تنظیم کنید تا از خراب شدن خواب شبانه آرام جلوگیری کنید.
مسوله این نیست که برای شام ساعت تعیین کنیم (گرچه شام بیش از حد دیرهنگام نیز خطرناک است)، هدف اصلی این است که خوردن شام و هر نوع دسر را حداقل ۲-۳ ساعت قبل از خواب به پایان برسانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متاسفانه برای اکثر افراد در روز‌های شلوغ کاری، این دیدگاهی کاملاً واقع بینانه نیست، بنابراین شاید بتوان برای افراد پر مشغله این رقم را به یک ساعت قبل از خواب رساند.
به طور کلی تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که ۲-۳ ساعت پس از غذا خوردن به رختخواب می‌روند با ریسک پایین تری از سرطان رو به رو می‌شوند و، مقاومت به انسولین و التهاب. در بدن آن‌ها کاهش می‌یابد. شاید برایتان سوال باشد که چرا باید بین غذا و خواب فاصله قرار داد و پاسخ این است که این موضوع به هضم بیشتر غذا کمک می‌کند.
شاید بهتر باشد از میان وعده‌های سالم برای کنترل اشتهای خود نیز استفاده کنید تا شب‌ها سبک‌تر شام بخورید و راحت‌تر بخوابید. یک اشتباه رایج بسیاری از افراد این است که به طور کلی شام را از وعده‌های غذایی خود حذف می‌کنند، اما حذف کامل یک وعده غذایی می‌تواند به اندازه پرخوری به بدن شما آسیب برساند.
وقتی با شکم خالی می‌خوابی، ممکن است شب خوب نخوابید یا ممکن است نیمه شب گرسنه بیدار شوید. شما همچنین مواد مغذی کلیدی مورد نیاز برای نگهداری، ترمیم و بهبود سلول‌های بدن را از دست می‌دهید.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۲) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱۲) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱۵) آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۴) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۸)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاقی خواب سرطان شام غذا خوردن وعده غذایی خواب شبانه دسر قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت آخرین آمار کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات آغاز حمله راکتی حزب الله به اسرائیل

بازدید 5 ساعتی پس از آغاز حمله ایران به اسرائیل، حزب الله لبنان که از ساعتی پیش مورد حمله پیشدستانه اسرائیل قرار گرفته بود، حملات راکتی خود را به فسلطین اشغالی آغاز کرد. لحظات آغاز این حمله گسترده راکتی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ببینید | صف‌های طولانی خودروها در جایگاه‌های پمپ بنزین ساعتی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد
  • لحظات آغاز حمله راکتی حزب الله به اسرائیل
  • پهپاد‌های ایران چه ساعتی به اهداف خود در اسرائیل می‌رسند؟
  • پهپادهای ایران چه ساعتی به اهداف خود در اسرائیل می رسند؟
  • بخوابید و لاغر شوید!
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • با عرق کاسنی سه سوته لاغر شوید