Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@23:28:00 GMT

پاکستان، سفیر غیرمقیم خود را از فرانسه فراخواند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۳۸۷

پاکستان، سفیر غیرمقیم خود را از فرانسه فراخواند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های پاکستان خبر دادند که پارلمان این کشور در ارتباط با انتشار کاریکاتور‌های موهن به پیامبر اسلام، تصمیم گرفت سفیر خود را از فرانسه فرابخواند، اما پس از تصمیم گیری درباره این موضوع و تأیید آن توسط عمران خان، نخست وزیر پاکستان، مشخص شد که این کشور سفیری در پاریس ندارد؛ زیرا که سفیر قبلی به چین منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان دونالد ترامپ محمد نادری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن پارلمان پاکستان سفیر پاکستان در فرانسه اهانت به پیامبر علائم کرونا طرح وان دونالد ترامپ محمد نادری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور عربی و همسایه اسرائیل سفیر ایران را احضار کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن گفت: سفیر ایران احضار شد و به او این پیام را دادیم که اهانت و تشکیک در مواضع اردن غیر قابل قبول است.

وی مدعی شد:پیشتر در خصوص تشدید تنش ها هشدار داده بودیم. قبلا متذکر شده بودیم که عدم توقف جنگ غزه منطقه را به سوی درگیری سوق می‌دهد.

کد خبر 844456 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و اردن

دیگر خبرها

  • مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد
  • اخراج بیش از ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی‌
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد
  • فرانسه و انگلیس سفیر ایران را احضار کردند
  • فرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردند
  • این کشور عربی و همسایه اسرائیل سفیر ایران را احضار کرد
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان