Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به نقل از وزارت صمت علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران که در محل دفتر وزیر صمت برگزار شد، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی بسیار سخت و پیچیده‌ای قرار داریم؛ اما هنوز عده‌ای یا این موضوع را باور ندارند و یا همت لازم را به خرج نمی‌دهند.

وی اضافه کرد: با وجود هزینه‌هایی که شیوع کرونا به کشور تحمیل کرده و دولت موظف به تأمین اقلام بهداشتی مرتبط با این بیماری شده، نسبت به سایر کشورها که هیچ تحریمی متوجه آن‌ها نیست؛ همچنان کشور در حد قابل قبولی اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم حسینی تصریح کرد: در شرایط موجود برخی از التهابات به وجود آمده در سطح بازار بیشتر متوجه برخی اخبار و فضاسازی‌های کاملاً نادرست است و انتظار می‌رود افراد در ارائه اطلاعات دقیق‌تر عمل کنند.

وی تأکید کرد: ایجاد آرامش در بازار و برقراری تعادل در تأمین و توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و با جدیت این موضوع دنبال می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه خوشبختانه خانواده بزرگ صنعت و تولید کشور همراه این وزارتخانه است، گفت: شرایط موجود نیازمند افزایش همدلی‌ها و همکاری‌ها برای جلوگیری از هرگونه فضاسازی‌های کاذب و ایجاد التهاب در فرآیند عرضه و تأمین نیاز مردم در سطح بازار است.

وی اضافه کرد: در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی، وزارت صمت قائل به همکاری و اخذ نظرات و آرا تشکل‌های بخش خصوصی، مجلس شورای اسلامی و سایر ارکان دولت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی تولید کنندگان درباره تأمین ارز مورد نیاز برای واردات روغن خام گفت: روند درآمدهای ارزی کشور در حال بهبود است و شرایط تا پایان سال بهتر نیز خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر صمت علیرضا رزم حسینی جنگ اقتصادی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت

استاندار آذربایجان شرقی تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز، تجهیز بیمارستان سرطانی، پرداخت معوقات کادر بهداشت، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند و مرند را از معاون وزیر بهداشت مطالبه کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مالک رحمتی در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت ‌خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای تسریع در ساخت بیمارستان یک هزار تخت‌خوابی تبریز و تجهیز بیمارستان سرطانی از سوی این وزارتخانه شد.

وی با اشاره به تحولات چشمگیر انجام‌گرفته در عرصه بهداشت و درمان افزود: انقلابی که در حوزه بهداشت و درمان پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است، باید در جامعه به درستی تبیین شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تقدیر از فعالان نظام سلامت، خواستار توجه به تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان شد و تصریح کرد: مشکل عمومی در حوزه بهداشت و درمان بحث معوقات نیروهای پرستاری و کادر بهداشت و درمان است که انتظار می رود با تامین منابع مربوطه شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی همچنین خواستار تخصیص اعتبار مورد نیاز برای ادامه ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی شد و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شمال غرب کشورمان خدمات ارائه می‌کند و خوشبختانه با ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی مشکلی در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شهر تبریز نخواهیم داشت، اما سرعت کار در این پروژه پایین است و باید بتوانیم ضمن سرعت بخشی نسبت به تکمیل این پروژه اقدام کنیم.

تامین تجهیزات بیمارستان جامع سرطان دیگر مطالبه استاندار از معاون وزیر  بهداشت بود و گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت این بیمارستان قابل توجه است و در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز نیازمند حمایت جدی وزارت بهداشت هستیم.

رحمتی، ساخت بیمارستان در شهر جدید سهند را دیگر مطالبه عمومی دانست و افزود: باتوجه به جمعیت شهر جدید سهند ساخت بیمارستان در این شهر مطالبه عمومی است وزارت بهداشت در این عرصه ورود جدی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی ساخت بیمارستان در شهر مرند را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه سرانه بستری در شهرستان مرند پایین‌تر از متوسط کشور است، ساخت بیمارستان در این شهر باید به طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت