Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:23:59 GMT

آذربایجان‌شرقی میزبان نخبگان سه گانه کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۴۶۲

آذربایجان‌شرقی میزبان نخبگان سه گانه کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، 25 ورزشکار زن سه‌گانه کار کشور و 25 ورزشکار مرد در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

فرامرز رنجکش رئیس هیأت سه‌گانه استان گفت: نخبگان دوگانه کشور که در مسابقات بین‌المللی کرج سال 1398 که اکثرا ملی پوش هستند در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

او ادامه داد: از تک تک ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات گواهی سلامت در خصوص کرونا و تست PCR اخذ می شود تا سلامت شرکت‌کنندگان تصمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجکش ادامه داد: به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان از رعایت پروتکل‌ها، اسکان ورزشکاران به صورت کاملا انفرادی خواهد بود.

رئیس هیأت سه گانه استان افزود: خانواده سه‌گانه استان و کشور با در گذشت خانم معصومه امین‌زاده یکی از نخبگان ورزش سه گانه استان داغدار شده که قرار بود وی در این مسابقات شرکت کند که به سهم خودم این ضایعه را خدمت خانواده این ورزشکار نخبه و جامعه ورزش استان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سلامت نخبگان تبریز فارس تبریز رنجکش ورزشگاه یادگار امام سه گانه استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد رئیسی با اشاره به فعالیت‌های اصلی مهندسی رودخانه‌ها و سواحل اظهار کرد: بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات ساماندهی شامل بازگشایی، رفع تصرفات، آزادسازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های استان به ترتیب اولویت مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شهرستان‌ها طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی یا بسیج ماشین آلات سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده، افزود: بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و رفع خطرات جانی و مالی سیلاب رفع تصرف شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از ۱۷ کیلومتر ساماندهی شده، ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و ۵ کیلومتر نیز از محل بسیج ماشین آلات بوده است.

رئیسی با اشاره به آمار ساماندهی رودخانه‌ها از سال ۹۰ تاکنون خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و سواحل شهرستان‌ها شامل رفع تصرفات غیرمجاز از بستر قانونی، بازگشایی و لایروبی ساماندهی شده که ۱۱۰ میلیون مترمربع از اراضی ملی حاصل شده است.

علی اخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این زمینه افزود: در این بخش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مثبتی صورت گرفته که طبق آن در سال‌جاری نیز ۱۱ کیلومتر از رودخانه‌های استان در نقاط مشخص شده ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 6085493

دیگر خبرها

  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی