Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، غلام‌رضا عبدالرحیمی در کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت 13 آبان برگزار شد، بابیان اینکه برنامه‌های زیادی در سطح شهرستان برای 13 آبان برگزار می‌شود، اظهار کرد: شعار محوری روز 13 آبان وحدت اسلامی رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان، بابیان اینکه، در هفته وحدت قرار داریم برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد گفت: هفته بسیج دانش‌آموزی روز نوجوان بسیجی و 13 آبان که چندین مناسبت در خودش نهفته و عظمت زیادی در آن نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی به‌عنوان انقلاب دوم مطرح است، افزود: عظمتی که دانش جویان پیرو حضرت امام داشتند که روز بسیار مهمی است و نباید از بزرگداشت آن به‌سادگی گذشت

عبدالرحیمی با شاره به اینکه، با توجه به شیوع کرونا در کشور، افزود: تجمع و راهپیمایی نداریم، اما روز 13 آبان یک اجتماع محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان کاشان با سخنرانی سید جواد سادات نژاد خواهیم داشت.

انتهای پیام/63108/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اجتماع کاشان راهپیمایی تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • «شب سعدی» در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه