Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ساخت و سازهای غیرمجاز در فرمانداری آستارا اظهار کرد: پیشگیری از تخلف در ساخت و ساز ضروری است و دهیاران در این خصوص از ظرفیت مهندسین فنی بهره ببرند.

وی بیان کرد: شرکت ها و اداره های آب، برق و گاز فقط به واحدهای مسکونی پروانه دار خدمات بدهند و مشکلات اقتصادی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی روستاها در قالب کارگروه هایی متشکل از اداره ها بررسی و گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آستارا گفت: دهیاران به عنوان مراجع صدور پروانه ساختمان و بخشداران به عنوان ناظر صدور پروانه، مدیریت کنند و به استعلام های مربوط به ساخت و ساز در روستاها سریع پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت، در عمل به ماموریت خود کوتاهی نکنند و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات اهالی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: همه به رعایت قانون ساخت و ساز موظف هستیم و شهرداری ها باید طرح های جامع شهری و تفصیلی را مدیریت کنند و به ساختمان هایی با کاربری هایی غیرمجاز در محدوده شهر اجازه بنا داده نشود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا روستائیان پروژه ساختمانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا روستائیان پروژه ساختمانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آستارا روستائیان پروژه ساختمانی توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: در پی گزارش مردمی و پیرو بازدید کارشناسان مرکز بهداشت، مرکز غیر مجاز و بدون پروانه ارائه دهنده خدمات طب سنتی، با دستور قضایی مهروموم شد و پزشک متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
مهیار حاجی مالیان افزود: این مرکز از چند سال پیش در روز‌های تعطیل دائر شده و باوجود اخطار شفاهی مکتوب متعدد، به فعالیت و ویزیت بیماران ادامه می‌داد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و افراد فاقد صلاحیت قانونی در امور درمانی با شماره ۰۳۱۳۶۶۱۹۶۶۲ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به تعطیلی و معرفی به مراجع قضائی، اقدام لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • ۱۱۰۰۰ مسکن شهری و روستایی در مازندران احداث شد
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • جلوگیری از فعالیت مرکز غیرقانونی طب سنتی در شهرضا
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • تدوین قرارداد اجرای موافقت‌نامه ساخت راه‌آهن رشت- آستارا در مراحل نهایی
  • ساخت راه آهن رشت آستارا در یک قدمی اجرا