Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:16:34 GMT

این دختر زیبا کارگر ساختمان است! + عکس

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۵۸۷

این دختر زیبا کارگر ساختمان است! + عکس

دختر جوان و زیبایی که به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار است به پربیننده ترین تصاویر فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ شاید شما نیز با افرادی مواجه شده اید که تنها تن به کاری می دهند که دارای کلاس یا پرستیژ اجتماعی باشد. برای این دسته از افراد کلاس و پرستیژ شغلی، مهمترین مسئله محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان کم نیستند زنانی که پا به پای مردان در خارج از خانه کار می کنند تا بتوانند تکیه گاه آنها در زندگی باشند. برای این دسته از زنان کلاس یا پرستیژ شغلی مهم نیست و آنها تنها به هدفی که دارند می اندیشند.

"ژیائو مئی" یکی از این زنان است. انتشار تصاویری که وی را به عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمانی در فیلیپین نشان می داد تبدیل به پربازدید ترین تصاویر این روزهای فضای مجازی شده است. یکی از تصاویر وی را مشغول حمل آجر نشان می دهد. او می گوید می خواهد روی پای خودش بایستد و از نظر مالی به والدینش متکی نباشد. هدف وی پس انداز پولهایش و سپس خرید یک آپارتمان است.

او در این خصوص گفت :" به زودی به هدفم خواهم رسید. هدف من با انجام این کار این بود نشان دهم ما زنان نیز توانایی های انجام کارهای سخت را داریم. می خواهم به زنان بگویم آنها توانایی هایی فراتر از تصورشان دارند. من از انجام این کار لذت می برم و برای من هدفم اهمیت زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان دختر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️بهره برداری از کلاس‌های تربیت بدنی آموزشگاه‌های دخترانه شهید حسنان و پسرانه شهید امامی ۲ میلیارد ریال هزینه داشت
ارتقاء مهارت و استعدادیابی ورزشی با رویکرد سلامت و نشاط دانش آموزان از اهداف برپایی کلاس‌های تخصصی درس تربیت بدنی در مدارس است.

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • افتتاح کلاس‌های درس تخصصی تربیت بدنی سرخه
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • مردان و زنان در عوامل موثر در چاق شدنشان هم متفاوت هستند!
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • عامل چاقی مردان و زنان یکسان است؟
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید
  • نکته جالب درباره عامل چاقی مردان و زنان که احتمالا نمی‌دانید