Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:35:23 GMT

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در لرستان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۶۱۹

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۰ کیلو گرم موادمخدر در آزادراه خرم زال خبر داد.

سردار  حاجی محمد مهدیان نسب ۷ آبان، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه  دو نفر با یک دستگاه خودرو  سواری قصد انتقال موادمخدر از جنوب کشور  به سطح استان را دارند بررسی موضوع  در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با اجرای ایست و بازرسی خودرو مذکور را در آزادراه خرم زال متوقف و ۱۰۰ کیلوگرم  تریاک که به طور ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و  ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه  سوداگران مرگ تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه خبر و گزارش در خصوص خرید وفروش مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مواد مخدر فرمانده انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵مدرسۀ این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا عزتی، شامگاه پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برپایی اعتکاف علمی ویژۀ دانش‌آموزان لرستان، گفت: این برنامه در 15 مدرسۀ این استان در حال اجرا است.

او اضافه کرد: طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری لرستان در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینۀ از اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات عید نوروز است.

جذب 1000 معلم جدید در مدارس لرستان‌/ هیچ کلاسی بدون ‌معلم نخواهد بود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: امکان قبولی در آزمون کنکور و سطح علمی دانش‌آموزان با شرکت در طرح اعتکاف علمی افزایش می‌یابد و این طرح زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری است.

عزتی بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای، رفاهی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری آزمون، مطالعه و رفع اشکال دروس در طرح اعتکاف علمی ارائه می‌شود.

او با تأکید به آمادگی برای شرکت در امتحانات پایان سال با طرح اعتکاف علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح از فضای مناسب برای کلاس‌های تقویتی بهره‌‌مند می‌‌‌‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح اعتکاف علمی، گفت: ایام تعطیلات نوروز بستری مناسب برای برنامه‌ریزی درسی است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ مصرف گذشته در خرم‌آباد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان