Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:26:11 GMT

قزوینی‌ها برای خرید روغن هیجانی عمل نکنند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۶۵۱

قزوینی‌ها برای خرید روغن هیجانی عمل نکنند

ایسنا/قزوین معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین با اعلام اینکه قیمت مرغ در جلسه روز شنبه ۱۰ آبان ستاد تنظیم بازار با حضور استاندار نهایی می‌شود، در خصوص روغن گفت: هفته جاری ۲۰ تُن روغن جامد در سطح فروشگاه‌ها عرضه شد به همین جهت مردم نگران نباشند و صفوف طولانی برای خرید تشکیل ندهند.

مجید برزگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم در خصوص روغن تقاضای کاذب ایجاد کردند و مصرف چند ماه خود را یک جا خرید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روغن مایع به میزان کافی وجود دارد البته برای روغن جامد مقداری محدودیت داریم ولی روغن مایع در سطح بازار موجود است.
 
وی ادامه داد: با مدیرعامل فروشگاه جهادکشاورزی شهر قزوین صحبت کردم که عنوان کرد قفسه‌ها را روزانه پر می‌کنند ولی تقاضای زیاد مردم موجب شده قفسه‌ها زود خالی شود. از همین تریبون از رسانه‌ها می‌خواهیم، به مردم بگویند که روغن وجود دارد و برای خرید عطش نداشته باشند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین با اشاره به اینکه تقاضا برای روغن زیاد است، عنوان کرد: در هفته جاری ۲۰ تُن روغن جامد در بین فروشگاه‌ها توزیع کردیم، همچنین ۳۲۰ تُن روغن مایع برای تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای تخصیص دادیم که از شنبه توزیع خواهند شد، علاوه بر آن ۲۲۰۰ تُن روغن مایع نیز برای مصرف صنف، صنعت و خانوار از تهران سهمیه گرفتیم که هفته آینده در بازار تزریق خواهد شد.

وی گفت: برای عرضه محدودیت ایجاد نکردیم در تمامی فروشگاه‌ها روغن عرضه می‌شود، از مردم نیز می‌خواهیم در فروشگاه‌های بزرگ تجمع نکنند.

برزگر بیان کرد: در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز اینکه بگوییم دستگاهی کوتاهی کرده است انصاف نیست چون افزایش قیمت سراسری بود، قیمت دام زنده به افزایش قیمت نهاده‌ها و قاچاق دام باز می‌گردد که این مشکل سراسری و در افزایش قیمت دام تأثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: قیمت نهاده از ارز دولتی به نیمایی تغییر کرده و همین امر موجب افزایش قیمت نهاده‌ها شده است، از سویی دیگر نهاده‌ها در گمرک‌ها رسوب کرده و منتظر آن هستند که از سوی بانک مرکزی به آن‌ها ارز تخصیص پیدا کند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان قزوین اعلام کرد: کارگروه فرعی برای تعیین قیمت نهایی مرغ در استان تشکیل و تصمیم نهایی روز شنبه ۱۰ آبان در ستاد تنظیم بازار که با حضور استاندار تشکیل خواهد شد مشخص می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قیمت مرغ روغن جامد افزایش قیمت فروشگاه ها روغن مایع ت ن روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران

علی محمد رمضانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه ۹۱ درصد آب بندان های استان آبگیری شدند، اوضاع شالیکاری را دراستان نسبت به سال قبل مطلوب بیان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در کشت اول و رتون تولید برنج داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه افزایش میزان تولید برنج امسال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد پیش بینی می‌شود، از اجرای طرح افزایش عملکرد تولید در ۲۰۰ هزار هکتار از شالیزارهای استان با کمک کشاورزان پیشرو خبر داد و گفت: این طرح در سال‌های قبل به صورت پایلوت توسط کشاورزان پیشرو در بهشهر، بابل، بابلسر و غیره اجرا شده است.

وی گفت: در قالب این طرح شاهد افزایش عملکرد ارقام محلی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم و ارقام پرمحصول تا ۱.۵ تن خواهیم بود.

رمضانی از کشاورزان خواست تا به سمت کشت اراقم پرمحصول کم آب طلب بروند و ادامه داد: در راستای اجرای طرح افزایش عملکرد تولید، نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان و شالیزارها با نرخ دولتی تأمین می‌شود.

مدیر دفتر برنج جهاد کشاورزی مازندران سهم نهاده‌های کشاورزی را در هزینه‌های تولید پنج درصد بیان کرد.

مازندران ۲۱۳ هزار هکتار شالیزار دارد.

کد خبر 6085202

دیگر خبرها

  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی