Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه استقلال با تیم بلژیکی به توافق رسیدند تا رضایتنامه محمد نادری ، بازیکن فصل پیش پرسپولیس را بگیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال خبر جذب محمد نادری بازیکن فصل پیش پرسپولیس را منتشر کرده بودند، مشخص شد که آنها قبل از دریافت رضایتنامه از تیم بلژیکی این اقدام را انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه استقلال تلاش برای حل مشکل را آغاز کردند تا رضایت نادری برای آبی پوش شدن را بگیرند.

پس از این رایزنی‌ها مشکل این بازیکن حل شد و طبق توافق طرفین قرار است باشگاه استقلال مبلغ ٢٠٠ هزار دلار به صورت اقساط به تیم بلژیکی پرداخت کند.

به دنبال این اتفاق محمد نادری روز پنجشنبه در تست پزشکی استقلال حضور پیدا کند و پس از انجام تست کرونا و مشخص شدن جواب آن در تمرین آبی پوشان شرکت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمد نادری استقلال لیگ برتر محمد نادری باشگاه استقلال محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاکو خمز سرمربی تراکتور که چند روز قبل با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده بود به احتمال فراوان امروز از این تیم جدا خواهد شد. 

به احتمال فراوان این مربی آخرین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر بگذارد و سپس به همکاری اش با تیم تبریزی پایان دهد. این مربی که با این باشگاه قرارداد دارد در آخرین صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشته تلویحا اعلام کرده نمی خواهد در تراکتور بماند.

البته باشگاه تراکتور با توجه به غرامت فسخ قرارداد پیشنهادی برای قطع همکاری به این مربی ارائه نکرده اما طبق پیگیری خبرنگار آنا این مربی خودش تصمیم گرفته تا از تراکتور جدا شود و به نظر می رسد آنقدر مصمم است که شاید همین امروز به همکاری اش با این باشگاه پرطرفدار خاتمه بدهد.

طی یکی دو روز اخیر شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با گل محمدی مطرح شده اما خبرنگار آنا کسب اطلاع کرد این خبر صحت ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره استقلال جدی است
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • فقط بذارید من برم!
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • استقلال تیم دست و پا شکسته را کامل کرد| ستاره‌های ترک‌خورده