Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@15:57:54 GMT

رئیس مجلس و کرونا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۷۳۲

رئیس مجلس و کرونا

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دیروز در توئیتر نوشت: «‏یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد، نیمه‌شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر در قرنطینه هستم و به امید خدا، پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود.»

در شبکه‌های اجتماعی خیلی‌ها برای او آرزوی سلامتی می‌کردند و خیلی‌ها هم می‌نوشتند که رعایت نکردن پروتکل‌ها توسط رئیس مجلس باعث شده به کرونا مبتلا شود: «‏سه هفته بعد از بازدید از بخش کرونای بیمارستانی در تهران، تست کرونای باقر قالیباف مثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، «‌‎این نتیجه اون رعایت نکردن‌های شماست. سفر و بازدید میدانی. فکر می‌کنید رابین هود هستید.»، «‏تأکید قالیباف بر اینکه «یکی از همکاران دفترم به ‎کرونا مبتلا شد» برای آن است که ذهن مخاطب را از رفتارهای پرخطر خود دور کند و از خود سلب مسئولیت نماید. جناب قالیباف شما برخلاف توصیه‌های رهبری، پروتکل‌ها را به‌خاطر دعواهای سیاسی بچگانه نقض کردید. شما مسئولید.»، «‏برای شفای آقای ‎قالیباف از شر ‎کرونا دعا می‌کنم، اما بیش و پیش از آن، برای مردمی که او به شهرشان سفر کرد و احتمالاً بیماری را به آنها انتقال داد. و صدبار دعا می‌کنم برای لشکر مشاوران ایشان که او را روانه سفر تبلیغاتی-انتخاباتی کردند تا نان خودشان را در تنور ‎حاج باقر بپزند.»، «‏این آقای ‎قالیباف مسئولیت مریض شدن خودش را به‌عهده نمی‌گیره می‌گه تقصیر کارمندم بود، بعد شما توقع‌ داری پاسخگوی فساد و دزدی معاونش تو شهرداری باشه؟»، «‏کار جهادی فقط قالیبافی که با کرونا کل کشورو چرخید و ویروس رو همه جا پخش کرد»، «‏کرونا گرفتن قالیباف، دلگرمی برای مردم بود! بدانند حداقل بعضی از مسئولان به علت پرکاری و عدم تعطیلی کارها مثل خودشان زمینه ابتلا به کرونا را دارند»، «‏بالاخره نمایش هزینه هم داره ‎»، «‏جناب ‎قالیباف برای چند روز امور ستاد انتخاباتی‌شون رو که تا الان از مجلس پیگیری می‌کردن، از قرنطینه پیگیری خواهند کرد! ایشون گفتن از یکی از همکاران دفتر ‎کرونا گرفتن! ولی خدایی ممکن نیست اون بنده خدا از ایشون گرفته باشه؟»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

دیگر خبرها

  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • قالیباف: سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی شدیدتر خواهد بود
  • واکنش قالیباف درباره حمله به اسرائیل
  • واکنش قالیباف درباره تنبیه رژیم صهیونیستی