Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@10:49:11 GMT

یوونتوس 0 - 2 بارسلونا؛ جشن جدایی رئیس منفور!

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۷۵۵

یوونتوس 0 - 2 بارسلونا؛ جشن جدایی رئیس منفور!

بارسلونا با دو گل در تورین موفق به غلبه بر یوونتوس شد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شب غیبت کریستیانو رونالدو سه بار به گل رسید که هر سه آفساید اعلام شد و در نهایت بارسلونا با تکیه بر گل های عثمان دمبله و لیونل مسی توانست در خانه حریف به برتری برسد.

 

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه چهارم تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه میرالیم پیانبچ از پشت محوطه با مهار شزنی همراه شد و لحظاتی بعد ضربه محکم آنتوان گریزمان در سمت چپ محوطه به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما برتری بارسلونا در ادامه جواب داد و این تیم در دقیقه 14 به گل رسید. عثمان دمبله در سمت راست و پشت محوطه صاحب فرصت شد و ضربه او بعد از برخورد به لئوناردو بونوچی قوس گرفته و از بالای سر شزنی وارد دروازه شد.

 

 

 

در دقیقه 24 و روی همکاری لیونل مسی و گریزمان بارسا باز هم صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه زمینی مسی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 33 یوردی آلبا از سمت چپ خودش اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی حرکتی که از مسی آغاز شد بارسلونا صاحب فرصت فوق العاده ای برای گلزنی شد، اما ضربات دمبله و گریزمان در دو مرحله با عکس العمل تماشایی شزنی همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بارسلونا با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم عثمان دمبله با فراری تماشایی از سمت راست می توانست برای لیونل مسی فرصت گلزنی ایجاد کند، اما بونوچی با حضوری به موقع توپ را دور کرد. در دقیقه 62 لیونل مسی صاحب اولین فرصت خوب گلزنی خود در این دیدار شد، اما ضربه فنی و زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 69 دژان کولوسفسکی پشت محوطه جریمه و روی همکاری با موراتا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 73 و با پاس لیونل مسی، گریزمان درون محوطه یوونتوس می توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 85 مریح دمیرال، مدافع یوونتوس با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار یوونتوس دشوارتر شود.

 

در دقیقه 89 و با توقف آنسو فاتی در محوطه با خطای فدریکو برناردسکی، بارسا صاحب یک ضربه پنالتی شد که لیونل مسی خلاف جهت حرکت شزنی آن را تبدیل به گل کرد.

 

در لحظات پایانی پاس آنسو فاتی در موقعیتی بسیار خوب به مارتین برایثویت نرسید و در نهایت بارسلونا با دو گل در تورین به برتری دست یافت.

یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بارسلونا کنار دروازه به بیرون رفت لیونل مسی اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد

میان داور و تیم VAR در جریان صحنه بحث‌برانگیز ال کلاسیکو چه مکالمه‌ای رد و بدل شد؟

به گزارش طرفداری، بارسلونا به صورت رسمی به داوری جنجالی بازی شب گذشته مقابل رئال مادرید واکنش نشان داد.

شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام آندریاس کریستنسن آغاز شد، در نهایت با گل دراماتیک و پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت تا خیال کهکشانی‌ها از قهرمانی لالیگا با توجه به فاصله 11 امتیازی با بارسا راحت شود.

البته نبرد دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است. 

در راستای بیانیه اعتراضی بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا مکالمه سزار سوتو گرادو، داور ال‌کلاسیکو با داور VAR در خصوص این صحنه جنجالی را منتشر کرد:

سوتو گرادو، داور بازی خطاب به گوندوغان
???? «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR
???? «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

سوتو داور بازی
???? «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR
???? «با یک ضربه کرنر کار را مجددا آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای اتاق خالی VAR در دیدار رئال مادرید و وایادولید چه بود؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!