Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:46:02 GMT

ماجرای مهاجرت بازیگر مشهور طنز از زبان خودش

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۸۸۱

ماجرای مهاجرت بازیگر مشهور طنز از زبان خودش

به گزارش افکارنیوز،

چند روزی است دوباره خبرهای مربوط به مهاجرت داغ شده و این بار با چاشنی هلدینگ سایت‌های شرط‌بندی؛ در میان واکاوی این چالش‌ها و حاشیه‌ها و دزدی نرمِ چهره‌ها توسط باندهای شکل گرفته، نام اشکان اشتیاق بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون را مطرح کردند. 

بازیگری که از «زیر آسمان شهر» گرفته تا «زوج یا فرد» و «دردسرهای عظیم» و حتی «سه در چهار» کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شب‌ها سریال «چای‌نت» آرش تیمورنژاد را روی آنتن شبکه 5 سیما دارد که اتفاقاً به آموزش مهارت‌های فضای‌مجازی می‌پردازد. اشکان اشتیاق در کنار بازیگرانی چون غلامرضا نیکخواه، یوسف صیادی، ساعد هدایتی و بسیاری دیگر، ایفای نقش کرده است. او چندی پیش نیز سریال « آخر خط » علی مسعودی را هم روی آنتن شبکه سه سیما داشت.

به سراغ او رفتیم اما خیلی تمایلی نداشت گفت‌وگو کند و به همین نکته بسنده کرد همین‌هایی که این شایعات را مطرح‌ می‌کنند مگر تلویزیون نگاه نمی‌کنند که دو ماه پیش، «آخر خط» را روی آنتن داشتم و این شب‌ها در شبکه پنج سیما سریال «چای‌نت».

او در ادامه گفت: «شاید نسبت به گذشته پرکار نیستم و می‌بینند کار متعدد و پشت سر هم نداریم همچنین فکری دارند ما ایران نیستیم و یا مهاجرت کردیم و یا قصدش را داریم. حتی این روزها صحبت‌هایی شده در سریالی حضور داشته باشم که هنوز قطعی نشده است. به خاطر این چیزها بوده که چنین می‌گویند. من ایرانم و سریال‌هایم پخش می‌شوند و قصد مهاجرت هم ندارم.»

اشتیاق خاطرنشان کرد: «این شایعات طرفِ دیگری هم دارد؛ انگار آدم‌های پشتِ این شایعات، تلویزیون نگاه نمی‌کنند که من به تازگی سریال «آخر خط» را روی آنتن داشتم و این شب‌ها «چای‌نت» و با قطعی شدن حضورم در سریال جدیدی که پیشنهاد شده، در آینده نزدیک هم با این مجموعه تلویزیونی، روی آنتن خواهم بود. حتماً تلویزیون نمی‌بینند که چنین فکری کرده‌اند و یا دست به طرح چنین شایعاتی زده‌اند. دلیلش را همین‌ها می‌دانم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون آخر خط شبکه پنج سیما سریال بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر طنز شبکه پنج سیما اشکان اشتیاق روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 25 در یکی از برنامه‌های تلویزیون به آذربایجان و امارات که روابط‌ نزدیکی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده‌اند، هشدار داده شد. علیرضا تقوی نیا کارشناس تلویزیون روی آنتن گفت: «اسرائیل موشک خورد اما همسایگان ایران باید پیام را دریافت کنند... شیخ دبی و شیخ ابوظبی مراقب باشند چون در کاخ های شیشه‌ای نشسته‌اند... الهام علی اف مراقب باشد و به اقدامات تجزیه طلبانه نسبت به ایران و حضور پایگاه‌های اسرائیلی در آذربایجان پایان دهد و صبر ما را آزمایش نکند...» این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون