Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@05:44:07 GMT

پرسپولیسی شدن بازیکن سابق استقلال منتفی شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۳۸۹۰

پرسپولیسی شدن بازیکن سابق استقلال منتفی شد

به گزارش افکارنیوز،

جدایی شجاع خلیل‌زاده از  پرسپولیس  و رفتنش به فوتبال قطر نه تنها برای هواداران متعصب پرسپولیس سخت بود بلکه دست کادر فنی این تیم را برای حضور در لیگ بیستم و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا حسابی بست. 

سرخ‌پوشان پایتخت در پست مدافع میانی در حال حاضر سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان بازیکنان اصلی و احسان حسینی را به عنوان ذخیره این دو نفر در اختیار دارد که در چند فصل اخیر به ندرت برای پرسپولیس بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر خرید امین حاج محمدی مدافع سابق نفت تهران،  استقلال  و سایپا در فضای مجازی منتشر شد و خود این بازیکن هم این موضوع را تایید کرد ولی ان طور که شنیدیم کادر فنی پرسپولیس به ویژه یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به جذب مدافع سابق استقلال ندارند و این انتقال منتفی خواهد بود. گفتنی است حاج‌محمدی مدت‌هاست برای تیمی به میدان نرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس گل محمدی امین حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!

آفتاب‌‌نیوز :

بدون شک رامین رضاییان یکی از بهترین مدافعان راست چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. رامین در دو دوره جام جهانی و چند دوره جام ملت‌های آسیا عضوی از تیم ملی بوده و هنوز هم گزینه اول کادرفنی تیم ملی برای حضور در سمت راست خط دفاعی است.

در مورد رامین، اما یک آمار عجیب وجود دارد. او هرگز نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این طلسم به نظر می‌رسد امسال هم با این بازیکن ادامه خواهد داشت. رضاییان که به غیر از فوتبال ایران در بلژیک و قطر هم سابقه بازی دارد، موفق نشده با تیمش به قهرمانی برسد. البته رامین در لیگ شانزدهم با پرسپولیس قهرمان شد، ولی به دلیل اختلاف با برانکو، چند هفته مانده تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شد و نتوانست در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند.

امسال رامین خیلی امیدوار بود با سپاهان قهرمان لیگ شود، ولی نتایج سینوسی این تیم در هفته‌های اخیر و از دست دادن چندین امتیاز باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی دور شود. کار سپاهان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت است و بعید است این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

تنها امید رضاییان برای گرفتن عکس یادگاری با جام، جام حذفی است که سپاهان می‌تواند امیدوار به فتح آن باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!