Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سیدجواد ساداتی‌نژاد با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبرگرامی اسلام (ص) گفت: هتک حرمت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)،تعدی به تمام ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.

وی با اشاره به تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش با حمایت غربی ها، ادامه داد: اقدامات ضد‌اسلامی و افراطی‌گری به نام اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا صورت می گیرد و دولت‎های غربی که گروه‌های تکفیری و تروریستی نظیر داعش، ساخته و پرداخته‎ دست آنها است و بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی نژاد بااشاره به اظهارات وقیحانه مکرون علیه پیامبر اسلام (ص)، مطرح کرد:غربی ها می‎خواهند اقدامات وحشیانه‌ تروریستی را به دین رحمت، حکمت و عقلانیت نسبت دهند و با توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های دینی آنان٬ هراس و خشم خود را از توسعه و گسترش اسلام در بین مردم، ابراز می‌کنند.

وی باا اشاره به رفتار دولتمردان غرب ازجمله مکرون رئیس جمهور فرانسه در مقابل توهین به مقدسات و پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، خاطرنشان کرد:مسولان و دولتمردان غربی برای سرپوش نهادن بر ناکارآمدی خود، در تلاش برای محدود کردن فعالیت مسلمانان در این کشورها هستند، تا به زعم خود با افراط‌گرایی مبارزه کنند.

 این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد:توهین به ارزش‌های دینی قشر عظیمی از مردم جهان نه تنها عملی ضد اخلاقی بلکه این عمل ضدانسانی است و ثابت کرد منظور غرب از آزادی بیان و قلم ؛آزادی بی‌اخلاقی، بی‌شرمی است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی رسانه های غربی با حمایت صهیونیسم سابقه دیرینه دارد،تاکید کرد: توهین‌های خبیثانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) در واقع یک جریان پلید و هدفمند است که پرده از نیات شوم اسلام ستیزان صهیونیست و عوامل خبیث آن بر می دارد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه با مردم ایران اسلامی در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهند ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری  فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرانسه هتک حرمت فرانسه هتک حرمت مکرون پیامبرگرامی اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است

وزیر امور خارجه ایران امروز در واکنش به سرکوب دانشجویان معترض توسط پلیس آمریکا بر توقف فوری حمایت کاخ سفید از جنایات جنگی رژیم اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش مشرق، «کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد» این را وزیر امور خارجه ایران در پی سرکوب و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد. حسین امیرعبداللهیان امروز عنوان کرد که سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسرائیل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا این روزها شاهد برگزاری تظاهرات‌ دانشجویی در حمایت از فلسطین است که با برخورد خشن و سرکوب دانشجویان از سوی پلیس آمریکا همراه بوده و در همین خصوص پلیس نیویورک نیز اخیرا از دستگیری ۱۳۳ نفر در جریان تظاهرات در محوطه دانشگاه نیویورک خبر داد. این تظاهرات ضد اسرائیلی با واکنش نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل نیز روبرو شد و آنچه در این دانشگاه‌ها رخ داده را «وحشتناک» خوانده است.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران سرکوب دانشجویان و اساتید معترض در آمریکا را در راستای «تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل» و «گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان» خواند.وزیر خارجه بیان کرد: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، به ویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسرائیل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

دیگر خبرها

  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!