Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:19:08 GMT

آمادگی ذوب‌آهن برای حضور در لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۰۴۸

آمادگی ذوب‌آهن برای حضور در لیگ بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۶ تیم به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود تا تیم‌ها از امکانات بهتر و همچنین رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی بهره‌مند شوند.

بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال مسابقات در دو گروه ۸ تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود، هر تیم در این مرحله ۱۴ بازی انجام می‌دهد و هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان نیز چند ماه پیش منتظر تصمیم هیأت مدیره برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بود و تیم‌داری‌اش در این فصل مشخص نبود اما بالاخره حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال قطعی شد.

سبز‌پوشان ذوب‌آهن که تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال فصل گذشته نیز بودند، در پایان موفق نشدند در یکی از رده‌های اول تا هشتم قرار بگیرند و از همین رو شانس حضور در مرحله پلی‌آف را از دست دادند و به کار خود پایان دادند.

ذوب‌آهن فصل گذشته با مهران حاتمی در مسابقات لیگ شرکت کرده بود و ۱۷ بازیکن در لیگ برتر بسکتبال داشت که ۹ بازیکن از این جمع بومی اصفهان بودند و برای ذوب‌آهن بازی می‌کنند؛ سبز‌پوشان اما در فصل جدید فرزاد کوهیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت می‌بینند.

مسابقات سختی در لیگ بسکتبال پیش رو داریم

فرزاد کوهیان در ارتباط با آخرین شرایط تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشبختانه امسال مسؤولان باشگاه کارهای مربوط به سر و سامان دادن به تیم بسکتبال را خیلی زود شروع کردند و به همین دلیل توانستیم تیم خیلی خوبی را تشکیل بدهیم و نهایت بهره را از زمان ببریم و امیدواریم بتوانیم با آمادگی کامل به میدان رقابت‌ها وارد شویم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: تمرینات از اوایل شهریور ماه تقریبا هرروز به طور مستمر ادامه داشته و سعی کرده‌ایم که وقفه‌ای در این تمرینات ایجاد نشود.

وی در ارتباط با فصل جدید لیگ برتر بسکتبال گفت: احساسم این است، به دلیل این‌که اکثر  تیم‌های حاضر در رقابت‌ها از حداقل دو بازیکن خارجی بهره می‌برند و تیم‌هایی که بازیکن خارجی ندارند نیز از بهترین بازیکنان داخلی بهره می‌برند، لیگ آتی لیگ آسانی نخواهد بود و مسابقات بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت.

کوهیان در پایان بیان داشت: امسال با توجه به زمانی‌ که در اختیار داشتیم تیم خوبی تشکیل دادیم و مهم‌تر از همه این‌که تیم ذوب‌آهن علاوه بر بازیکنان خوب، تیمی است بدون حاشیه و این  مزیت بسیار خوبی است که خیلی از تیم‌ها و باشگاه‌ها آرزوی آن را دارند.

لازم به ذکر است، برنامه هفته نخست و دوم لیگ برتر بسکتبال مشخص شده که تیم ذوب‌آهن اصفهان که در گروه ب قرار دارد، در روز‌های ۲۱ و ۲۲ آبان ماه به ترتیب با تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس دیدار می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان لیگ برتر بسکتبال ذوب آهن فرزاد کوهیان فصل جدید لیگ برتر لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا