Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از تولید کنندگان و ناشران برتر محتوا در ایام هفته وحدت تقدیر خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن فراخوان تولید و نشر محتوا با موضوع هفته وحدت بدین شرح است:

 فراخوان تولید و نشر محتوا در فضای مجازی ویژه تولید کنندگان محتوا، سایتهای خبری، خبرگزاریها، سکوها و کارافزارهای انتشار صوت و تصویر، خبر و محتوای اطلاع رسانی به شرح زیر اعلام میشود:

زمان:

پنج شنبه، 8 آبان ماه همزمان با آغاز هفته وحدت تا 15 آبان ماه 1399

موضوعات:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی سیمای رحمانی و جهانی پیامبر اعظم (ص) به عنوان نماد صلح، اخلاق انسانی، وحدت آفرین و آرام بخش دل ها

۲. تبیین هنرمندانه ی اهداف، ضرورتها، آثار و دستاوردهای وحدت مذاهب اسلامی خصوصا در سال های پیش رو

۳. معرفی و تبیین سیره پیامبر اعظم (ص) در حوزه ی حکمرانی

 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از برترین محتواهای تولیدی و نیز بسترهای نشری که در انتشار محتواهای مذکور فعالیت موثرتری داشته باشند، تقدیر مادی و معنوی انجام خواهد داد.

توجه به نکات زیر برای شرکت در این فراخوان ضروری است:

۱) علاقه مندان برای شرکت در فراخوان میتوانند از طریق مراجعه به تارنمای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولیدات اختصاصی خود را مستقیم و بدون محدودیت در گروهی که برای این امر در یکی از پیامرسانها به نشانی https://ble.ir/join/ODc1MzI3Nz تشکیل شده است، بارگذاری نمایند.

۲) علاقه مندان برای ارسال محتواهای بازنشری لازم است کیفیت، تکراری نبودن و حرفه ای بودن را مدنظر قرار داده و حداکثر روزانه می توانند 5 محتوای بازنشری را در گروه مذکور به اشتراک بگذارند.

۳) لازم است ارسال محتواهای تولیدی و بازنشری در گروه، حتماً به همراه یک توضیح شامل موضوع و نام و مشخصات مرجع تولید یا انتشار باشد.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه ۸۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه شورای معین در کنار جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: در جلسه امروز شورا سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی که برای اولین بار تدوین شده، تصویب و مقرر شد با اصلاحاتی ابلاغ شود.

وی افزود: ماده واحده واگذاری کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه امروز تصویب شد.
 
خسروپناه بیان کرد: بر مبنای مصوبه امروز اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران واگذار شد، بر این اساس نظامی برای سنت دانشگاهی تدوین خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله شورا در جلسه امروز خبر داد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال قبل ۹۹ مصوبه داشت که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری بودند برخی مصوبات راهبردی و برخی جنبه هدایت‌گری داشتند.

خسروپناه اعلام کرد: در جلسه امروز درباره عفاف و حجاب بحث‌های کارشناسی صورت گرفت و پیشنهادها و راهکارهایی در حوزه شناختی و معرفتی ارائه و بر رعایت مقررات حجاب مخصوصا در ادارات دولتی تأکید شد، بحث درباره این موضوع مهم در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت و مقرر شد برنامه‌ها اجرایی و ایجابی از سوی دستگاه ها ارائه شود.

 

   

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد