Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، با این پیروزی بارسلونا با ۶ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت .در این بازی یوونتوس در غیاب رونالدو در خط حمله مثل همیشه پرتوان نبود.در این دیدار دمبله در دقیقه ۱۴ و مسی ۱+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای بارسا گلزنی کرد.یوونتوسی‌ها در این بازی ۳ بار به گل رسید که داور به دلیل آفساید آن را مردود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی دیگر این گروه مصاف فرنس واروش و دینامو کیف هم با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

اما شیاطین سرخ انگلیس امشب بعد از فتح پاریس در بازی قبلی به یک پیروزی درخشان دیگر دست یافتند تا خاطرات تیم رویایی الکس فرگوسن در اذهان زنده شود.منچستر در اولدترافورد پنج بر صفر از سد لایپزیک گذشت تا خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود از این گروه معرفی کند. برای منچستر یونایتد در این دیدار گرین وود در دقیقه ۲۱، رشفورد ۷۴، ۷۸ و ۹۰ و مارسیال ۸۷ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند. در بازی دیگر این گروه پاری سن ژرمن در ترکیه با دو گل باشاک شهیر را مغلوب کرد.هر دو گل پاریسی‌ها را مویزه کین در دقایق ۶۴ و ۷۹ به ثمر رساند. در این دیدار نیمار مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.در گروه H منچستر با ۶ امتیاز در صدر جدول قراردارد.چلسی در روسیه میهمان کراسنودار بود و با ۴ گل پیروز شد.گل‌های آبی‌های لندن را هادسون اودوی ۳۷، ورنر (پنالتی - ۷۶)، زیاش ۷۹ و پولشیچ ۹۰ به ثمر رساندند.

چلسی با این پیروزی ۴ امتیازی شد و به صدر گروه E صعود کرد.در بازی دیگر این گروه سویا هم با یک گل از سد رن گذشت.

در گروه Fرویارویی بورسیا دورتموند و زنیت هم در غیاب سردار آزمون با برد دو گله زنبورها به پایان رسید.گل های دورتموند را سانچو ۷۸ و هالند ۹۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.در بازی دیگر این گروه کلوب بروژ و لاتزیو هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کد خبر 560962 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بازی دیگر این گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش گئورگی گولسیانی، جواهر گرجستانی پرسپولیس در طول این فصل، ویلی سانیول، ستاره اسبق بایرن را که اکنون هدایت گرجستان را برعهده دارد، مجاب کرد که او را به تیم ملی فرا بخواند.

گولسیانی درست در زمانی به تیم ملی گرجستان برگشت که کشورش برای تاریخ سازی به دو پیروزی نیاز داشت و آن را نیز به دست آورد.

در بازی قبلی، گرجستان با دو گل لوکزامبورگ را شکست داد و حریف یونان شد. در بازی با یونان در حالی که گولسیانی روی نیمکت حضور داشت پس از تساوی بدون گل، یاران گئورکی با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

این پیروزی باعث شد گرجستان برای اولین بار در تاریخ خود به رقابت‌های یورو راه پیدا کند. احتمالا با ادامه درخشش گولسیانی در پرسپولیس، سرخ‌ها می‌توانند در این رقابت مهم اروپایی نیز نماینده داشته باشند.

حالا گئورگی گولسیانی با برپایی یک جشن بزرگ آماده بازگشت به ایران و حضور در ترکیب پرسپولیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پرسپولیس در جام ملت‌های اروپا نماینده دارد
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!