Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:59:22 GMT

مشکل بازیکن جدید استقلال حل شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۲۴۹

مشکل بازیکن جدید استقلال حل شد

به گزارش افکارنیوز،

در حالی که مسئولان باشگاه استقلال خبر جذب محمد نادری بازیکن فصل پیش پرسپولیس را منتشر کرده بودند، مشخص شد که آنها قبل از دریافت رضایتنامه از تیم بلژیکی این اقدام را انجام داده بودند.

پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه استقلال تلاش برای حل مشکل را آغاز کردند تا رضایت نادری برای آبی پوش شدن را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب اطلاع کرد پس از این رایزنی‌ها مشکل این بازیکن حل شد و طبق توافق طرفین قرار است باشگاه استقلال مبلغ ٢٠٠ هزار دلار به صورت اقساط به تیم بلژیکی پرداخت کند.

به دنبال این اتفاق محمد نادری روز پنجشنبه در تست پزشکی استقلال حضور پیدا کند و پس از انجام تست  کرونا  و مشخص شدن جواب آن در تمرین آبی پوشان شرکت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال محمد نادری کرونا استقلال محمد نادری تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر

به گزارش ورزش‌سه، گل گهر در حالی وقت‌های قانونی برابر استقلال خوزستان را تمام کرد که به جز خوزستانی‌ها، تمام کسانی که در استادیوم اختصاصی سیرجانی‌ها حضور داشتند در حال جشن و پایکوبی بودند و مطمئن از کسب یک پیروزی آسان لحظات خوشی را سپری می‌کردند.

ویدئو: 330338

روی گل دوم گل گهر ۳ بازیکن تاثیر داشتند که نقش مهدی تیکدری هافبک راست این تیم از دو بازیکن دیگر پررنگ‌تر بود. تیکدری پس از یک و دویی که در سمت چپ خط دفاعی با بازیکن هم تیمی داشت، باز دیگر توپ را در اختیار گرفت و در حالی که انتظار می‌رفت اقدام به ارسال توپ کند به داخل محوطه جریمه زد و دو بازیکن دیگر استقلال خوزستان را با حرکت فریبنده و تکنیکی خود از بازی خارج کرد و سپس توپ را به تیرک دوم فرستاد.  در این لحظه بسیاری از بازیکنان استقلال خوزستان به همراه سنگربان این تیم از جریان بازی خارج شده بودند و فرصت برای امید لطیفی فراهم بود تا تصمیمات متنوعی بگیرد. او درنهایت توپ را با پاس رو به عقب و روی زمین برای قائم اسلامی‌خواه مهیا کرد و او هم با یک بغل پای دقیق و تماشایی گل دوم گل گهر را وارد دروازه شاگردان پورموسوی کرد.

تیکدری که در دوران امیر قلعه نویی به عنوان یک ستاره از تراکتور به گل گهر پیوست، طی سالیان اخیر یکی از نفرات کلیدی این تیم بوده و حالا در شرایطی به روزهای پایانی فصل نزدیک می‌شود که قراردادش در حال اتمام است. 

تیکدری در پنجره زمستانی با پیشنهاد جدی باشگاه استقلال روبرو بود ولی باشگاه گل گهر اجازه این جدایی را نداد و جواد نکونام مجبور به جذب میلاد فخرالدینی برای جایگزینی یامگا شد. این بازیکن اما به نظر می‌رسد در پایان فصل به ماجراجویی خود در سیرجان خاتمه دهد و فصل جدیدی را در زندگی حرفه‌ای آغاز کند.

عکس‌ها جواد نادری‌پور

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ 
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!