Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان : آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «واکنش منفی در مشاور رئیس‌جمهور به جلسات قالیباف با وزرا؛ میدانی که روحانی به قالیباف داده است» نوشت: یک دلیل این دیدار‌ها تیپ مدیریتی و شخصیتی قالیباف است که علاقه‌مند به برگزاری جلسات میدانی است.
اما دومین دلیل درباره اینکه قالیباف دست به چنین اقدامی می‌زند به حسن روحانی مربوط است! درحالی که موج شدید کرونا و فشار تحریم‌ها مصائب بسیاری را بر مردم تحمیل کرده، حسن روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور تمایلی به حضور حداکثری در مسائل مختلف، دیدار‌های میدانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ندارد! او بسیاری از فعالیت‌ها را پشت مانیتور خود و به شکل ویدیو کنفرانس دنبال می‌کند که طبیعتا نتیجه لازم را نخواهد داشت. در چنین فضایی قالیباف این فضا را یافته تا به مخاطب بگوید اگر روحانی حاضر نیست از لایه امن دفتر خود برای حل مشکلات خارج شود، اما من به‌عنوان رئیس مجلس گام برمی‌دارم تا مشکلات حل شود! روحانی حتی جلسات سران قوا را نیز به‌دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا تعطیل کرده است؛ بنابراین اگرچه مشاوران روحانی به رفتار‌های قالیباف تذکر می‌دهند، اما واقعیت این است که وقتی روحانی میدان را کامل رها کرده نمی‌توان انتظار دیگری داشت.
در همین زمینه یک خبرگزاری اصولگرا مطلبی را منتشر کرده که مضمون آن این است که درحالی که روحانی هیچ گامی برنمی‌دارد قالیباف مجبور است به‌دنبال جایگزین‌هایی باشد. «جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا به دلیل غیبت رئیس‌جمهور نزدیک ۲ ماه است که برگزار نمی‌شود.»
در همین راستا قالیباف به عنوان رئیس مجلس، جلساتی با وزرا و مدیران ارشد دولتی برگزار کرده و به نوعی امر ضروری تعامل قوا را در سطح ارتباط با وزرا و ارائه توضیح و گزارش از آن‌ها درخصوص مسائل مختلف پیگیری می‌کند.
پیگیری وضعیت بازار ارز و جلسات مستمر ۱۰ روزه با هدف کاهش قیمت دلار و تثبیت بورس و جلوگیری از قیمت‌گذاری دستوری فولاد در همین راستا تلقی می‌شود. همچنین برگزاری نشست‌های رئیس مجلس و نمایندگان با رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، وزیر نفت و وزیر جهاد کشاورزی برای پیگیری مسئله اقتصاد و معیشت، سیاست‌های پولی، مالی و تجاری، نحوه حمایت از واردات کالا‌های اساسی با ارز ترجیحی و حمایت از تولید از جمله اقدامات اخیر و تعاملی دولت و مجلس محسوب می‌شود. این گزارش به خوبی نشان می‌دهد که در عمل مشاوران روحانی به جای گله از قالیباف باید به رئیس خود مشاوره بهتری بدهند!
آفتاب یزد ضمناً به انتقاد حسام‌الدین آشنا و حمید ابوطالبی از این فعالیت رئیس مجلس پرداخت.

منبع: فردا

کلیدواژه: روزنامه حامی دولت آفتاب یزد روحانی قالیباف جلسات میدانی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

در ادامه عکسی از احترام نظامی یکی از مقامات نظامی حاضر در مجلس به محمدباقر قالیباف را مشاهده می‌کنید.

منبع: ایسنا

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است