Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری که در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر درگیری فیزیکی اش با وریا غفوری پخش شده بود ، با انتشار عکسی از کاپیتان استقلال به این شایعه ها پایان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در فضای مجازی تصویری را منتشر کرد.

فکری در این استوری عکسی از خودش و وریا غفوری منتشر کرده و دو قلب آبی هم گذاشته تا به حاشیه های پیرامون تیم استقلال پایان دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوری فکری را در زیر می‌بینید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری اخبار استقلال محمود فکری وریا غفوری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • واکنش حسینی به احضار به کمیته انضباطی؛ از رفتارم سوءبرداشت شد!
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی