Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای پروژه انتخابات، تعداد کل آرای به صندوق ریخته شده اعم از حضوری و پستی تا شامگاه چهارشنبه، ۷۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۱۷۹ نفر بوده است.

از این تعداد، ۲۵ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۷۹۷ نفر به صورت حضوری و تعداد آرای برگردانده شده پستی ۴۹ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۳۸۲ برگه بوده است.

گفته می‌شود ۴۲ میلیون و ۲ هزار و ۹۹۵ رای هم در دست مردم است که هنوز برگردانده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایالت‌هایی که ثبت نام حزبی وجود دارد هم تاکنون آرای ماخوذه ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۱۶۰ دموکرات و ۱۰ میلیون، ۷۹۷ هزار و ۸۱۶ نفر هم جمهوری‌خواه و ۸ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۳۹۵ نفر هم غیرحزبی بوده‌ است.

پیش بینی شده است مجموع آرای پیش از موعد از مرز ۸۰ میلیون نفر عبور کند. این رقم بیش از ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان برآورد  شده خواهد بود.

در آمریکا حدود ۲۴۰ میلیون نفر واجد شرایط رای دادن حضور دارند که معمولا نزدیک به نیمی از آنها در انتخابات شرکت می‌کنند. 

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات آمریکا انتخابات 2020 صندوق رای پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • رشد صدور آرای محکومین برای مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان