Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:09:17 GMT

۴۰ واحد صنفی متخلف در ماکو پلمب شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۴۰۷

۴۰ واحد صنفی متخلف در ماکو پلمب شد

رعنا قربانی عصر چهارشنبه شب در نوزدهمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۰ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه ماکو همچنان در وضع بسیار نامناسب شیوع بیماری کرونا قرار دارد،  افزود: همزمان با ابلاغ محدودیت ها از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا نیز اکیپ مشترکی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و شهرداری در راستای اعمال محدودیت ها و پلمب واحدهای متخلف به صورت مستمر و شبانه روزی در سطح شهرستان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری ماکو با قدردانی از همکاری اصناف و شهروندانی که با تعطیلی واحدهای صنفی خود به صورت خودجوش و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، یاری گر مبارزه با کرونا هستند، ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی لازم است ضمن پایش مستمر حوزه مدیریتی خود در راستای اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و ترحیم به صورت فعال اطلاع رسانی و پیشگیری کنند.

قربانی درخصوص آموزش نکات بهداشتی نیز گفت: آمران سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان بیشتر در روستاها نسبت به آموزش شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی و عدم برگزاری مراسم عروسی و عزاداری اقدام کنند.

بایرامعلی محبعلی زاده معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو نیز در این جلسه نیز نرخ رشد ابتلا در شهرستان را ۸۱ صدم (۰.۸۱) درصد اعلام کرد و افزود: تا پنجم آبان، آمار مبتلایان در این شهرستان به ۲ هزار و ۴۴۳ نفر رسیده که ۵۷ مورد آن به تازگی اضافه شده است

ماکو با بیش از ۱۰۰هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو ویروس کرونا آذربایجان غربی ماکو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های عرضه فرآورد‌های دامی از بیش از ۸۰۰ واحد عرضه و خودروی حمل فرآورده‌های خامی دامی بازرسی شد که در این نظارت‌ها ۶ هزار و ۲۵۰ کیلوگرم محصولات غیرقابل مصرف انسانی ضبط، معدوم و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان، با شماره سراسری ۱۵۱۲ سازمان دامپزشکی کشور تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر