Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:50:35 GMT

اروپا در موج دوم عمیق کرونا قرار دارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۴۲۵

اروپا در موج دوم عمیق کرونا قرار دارد

به گزارش «تاباک» به نقل از تسنیم از روزنامه آلمانی "پاسایر نویه پرسه"، با توجه به شمار روزافزون مبتلایان به کرونا در اروپا "اورزو لا فون در لاین"، رئیس کمیسیون اروپایی شهروندان را به مبارزه با این بحران فراخواند.

وی امروز ( چهارشنبه) در سخنانی در بروکسل تصریح کرد: شرایط کرونایی بسیار جدی است. البته هنوز این در دست ما است که بتوانیم شیوع این ویروس را مهار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون اروپایی روز چهارشنبه پیشنهادات جدیدی را برای مهار کرونا ارائه داد که قرار است در یک نشست ویدئویی اروپایی در روز پنج شنبه درباره آن مشاوره شود.

رئیس کمیسیون اروپایی تاکید کرد که تنها در هفته گذشته حدود 1.1 میلیون مورد جدید ابتلا به کرونا در اروپا وجود داشته است. وی افزود: ما انتظار داریم که این آمارها در دو تا سه هفته آینده به سرعت افزایش یابد.

پیتر پیوت، مشاور کرونایی کمیسیون اروپایی هم گفته است که تعداد مرگ های کرونایی در اروپا در حال حاضر حدود 1000 نفر در هر روز است که حدود یک سوم بیشتر از هفته قبل است.

فون در لاین با تاکید بر اینکه در موج دوم کرونا با دو دشمن روبرو هستیم یکی خود ویروس و دیگری خستگی از اقدامات پیشگیرانه برای مهار این ویروس، همگی را به اتحاد و در کنار هم بودن فراخواند.

وی تاکید کرد: همه باید مسئولیت خود را در سطح شخصی و محلی و همچنین در سطح ملی واروپایی بر عهده گیرند و اکنون زمان تسایم شدن نیست.

رئیس کمیسیون اروپایی در این شرایط تست گیری های کرونا را مهم ارزیابی کرده و در عین حال گفت که برای موثر تر شدن این روند باید کشورهای عضو اتحادیه اروپا تا اواسط ماه آینده میلادی استراتژی های خود در این زمینه را به کمیسیون اروپایی ارسال کنند.

فون در لاین همچنین خواستار تبادل اطلاعات بهتر بین کشورهای اروپایی برای مهار این بحران شده و گفت: این مسئله مهم است که بدانیم این ویروس در کدام مناطق و با چه سرعتی در حال شیوع است. بنابراین همه کشورها باید داده های خود را به آژانس بیماری های واگیر اروپا ECDC و کمیسیون اروپایی منتقل کنند.

رئیس کمیسیون اروپایی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه بازگشت به دوران عادی همچنان زمان زیادی به طول می انجامد شهروندان را برای تعطیلات غیر معمول آماده کرده و گفت: من فکر می کنم که کریسمس امسال کریسمسی متفاوت خواهد بود.

فون در لاین همچنین اروپا را در موج دوم عمیق کرونایی ارزیابی کرد.

اخیرا موارد ابتلا به کرونا در کشورهای اروپایی افزایش چشمگیری داشته و همه کشورها را به تشدید محددیت ها وادار کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان دونالد ترامپ محمد نادری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن اروپا ویروس کرونا گسترش کرونا موج دوم کرونا علائم کرونا طرح وان دونالد ترامپ محمد نادری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن رئیس کمیسیون اروپایی فون در لاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند

ایتنا - به گزارش خبرگزاری آلمان DPA، کمیسیون اروپا به پلتفرم تیک تاک نسبت به اعمال جریمه به دلیل برنامه جدید خود، "TikTok Lite" هشدار داد.
کمیسیون به تیک‌تاک دستور داد تا ارزیابی خطرات بالقوه سلامت برنامه جدید خود را ظرف 24 ساعت ارائه دهد. این مربوط به سیستم پاداش در این برنامه است.

به گزارش ایتنا، کمیسیون به سرویس چینی تیک تاک، ۲۴  ساعت فرصت داد تا خطراتی را که برای سلامت روان کاربران به خصوص کودکان دارد و همچنین اعتیاد به این شبکه اجتماعی را قبل از راه اندازی آن ارزیابی کند.

قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، پلتفرم‌های بزرگ را ملزم می‌کند تا ارزیابی چنین خطراتی را انجام دهند و تأثیر آنها را محدود کنند.

دستور الزام‌آور قانونی صادر شده توسط بازوی اجرایی اتحادیه اروپا مربوط به سیستم پاداش در برنامه جدید است که به کاربران امکان می‌دهد با تماشای کلیپ‌های ویدیویی خاص امتیاز جمع‌آوری کنند و سپس این امتیازها را برای سایر موارد ارزشمند مانند کوپن برای خرید از آمازون بازخرید کنند.

مقامات اعلام کردند که اگر تیک تاک ارزیابی ریسک مورد نیاز را ظرف ۲۴ ساعت ارائه نکند، این شرکت ممکن است با جریمه ۱٪ از کل درآمد سالانه خود در سطح جهانی، علاوه بر جریمه دوره‌ای ۵٪ از درآمد روزانه خود مواجه شود.
اگر کمیسیون در نهایت به این نتیجه برسد که TikTok قوانین ارزیابی خطرات و کاهش تأثیر آن را مطابق با قانون خدمات دیجیتال نقض کرده است، ممکن است این شرکت تا ۶٪ از کل درآمد سالانه خود در سراسر جهان جریمه شود.

دستور صادر شده توسط کمیسیون در روز دوشنبه، پیگیری دقیق‌تر درخواست قبلی برای اطلاعات است که کمیسیون در تاریخ 17 آوریل برای شرکت ارسال کرده بود که مهلت غیرالزام‌آوری آن تا 18 این ماه داشت.

دیگر خبرها

  • مکرون: خطر نابودی اروپا وجود دارد/ برای رویارویی تجهیز نیستیم
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی