Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین خدایاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم والیبال ساحلی استان متشکل از امیرمحمد حیدری زاد و امید حسنی با وجود برگزاری تمرینات منظم و واریز ورودیه مسابقات، به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای «امیرمحمد حیدری‌زاد» به مسابقات اعزام نشد.

وی اضافه کرد: تیم نوجوانان والیبال ساحلی استان که سال گذشته قهرمان کشور نیز بودند، قرار بود امسال در رده‌های سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال در مسابقات کشوری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات والیبال آذربایجان‌غربی با اشاره به اشتباه بودن برگزاری مسابقات در شرایط قرمز و بحرانی کرونا بیان کرد: در حالی که تابستان امسال، شدت شیوع بیماری کرونا کمتر از ماه جاری بود و کارشناسان نیز بر افزایش شدت بیماری در فصول سرد هشدار داده‌بودند، ولی فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که مسابقات را به میزبانی مازندران و در آبان‌ماه برگزار کند و خانواده بازیکنان و هیات والیبال استان نیز به خاطر این بیماری تردید داشتند.

خدایاری ادامه‌داد: پیش از این تیمی از شهرستان میاندوآب به مسابقات زیر ۱۶ سال به شهرستان بهشهر اعزام شده بود که نتوانست به موفقیت دست‌یابد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تیم اصلی استان بنام «هیات والیبال»، قرار بود یک تیم بخش خصوصی نیز از استان در مسابقات ساحلی شرکت کند که این تیم نیز به دلیل وضعیت کرونا از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرد.

وی در خصوص شرایط برگزاری لیگ برتر والیبال نیز گفت: با آنکه بیشتر باشگاه‌های این فصل لیگ برتر پیشنهاد برگزاری لیگ در ۲ گروه را داشتند، سازمان لیگ با اصرار مسابقات را در یک گروه برگزار کرد و اکنون مشکلات زیادی بابت این وضعیت ایجاد شد.

مسابقات والیبال ساحلی نوجوانان کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه /۸ تا ۱۰ آبان‌ماه/ و رده سنی زیر ۲۰ سال روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه /۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه/ به میزبانی بهشهر برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ورزش‌های ساحلی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ورزش های ساحلی والیبال ویروس کرونا آذربایجان غربی ورزش های ساحلی والیبال اخبار کنکور والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مربی تیم جودوی شهر نسر بخش رخ گفت: مسابقاتِ استانی جودو در اوزان مختلف و رده های سنی نونهالان و نوجوانان به مدت یک روز در سالن توحید شهر فربمان برگزار شد.  

علی اکبرزاده افزود: در این رقابت‌ ها ۱۸۰ جودو کار از شهرهای مشهد، فریمان، نصر آباد تربت جام و نسر با  یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان و در رده نونهالان تیم جودو نسر به مقام اول دست یافت.

 

وی ادامه داد: این مسابقات در رده نونهالان در اوزان ۲۸، ۴۲ ،۳۸ کیلوگرم، در رده نوجوانان در اوزان ۵۰ کیلوگرم و در رده بزرگسالان در اوزان ۶۶، ۸۱، ۱۰۰  کیلو گرم  برگزار شد.

 

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم هر وزن مشخص شدند و حکم قهرمانی و  هدایای نقدی به افراد برتر اهداء شد. 

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم