Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده طی هفت ماهه امسال لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای حکم پرونده قاچاق البسه خبر داد و اظهار کرد: پرونده با موضوع قاچاق در شعب این اداره‌کل تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت و پس از قطعیت حکم و ارجاع پرونده به واحد اجرای احکام و با پیگیری واحد مذکور، جریمه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریالی وصول و پرونده مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی هفت ماهه امسال ۱۸۷ فقره پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی زنجان تشکیل شده است. پرونده‌های قاچاق تشکیل شده در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد که بیشترین کالاهای قاچاق کشف شده طی هفت ماهه امسال، لوازم خانگی و پوشاک بوده است.

این مسئول با بیان اینکه مقابله با مبارزه با قاچاق کالا باید به جد مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: همه بازرسان و روسای  شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان در برخورد با قاچاقچیان برخورد لازم را دارند؛ چراکه قاچاق کالا اقتصاد کشور را دچار تزلزل کرده و دلیل بسیار مهمی برای تعطیلی واحدهای تولیدی است.

ممیزی با بیان اینکه در خصوص مقابله و پیشگیری از قاچاق کالا باید دستگاه‌های متولی هم مدیریت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا، اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه همه دستگاه‌های اجرایی نیاز است و قاچاق کالا، پدیده‌ای وسیع و گسترده است که برای مبارزه با این پدیده، باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی به‌ویژه رسانه‌ها استفاده کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تعزیرات حکومتی بحث قاچاق کالا است و عملکرد شعب تاثیر بسیار زیادی در روند اجرای احکام صادره و کاهش قاچاق کالا خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان قاچاق لوازم خانگی تعزیرات حکومتی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسوول،این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد