Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید حاجتی روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۵۰ میلیارد ریال از کل مبلغ تخصیصی به تکمیل طرح‌های پل بلوطک شیخان و مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث باند دوم جاده رامهرمز- بهبهان ابلاغ شد.

وی ادامه‌داد: برای احداث باند دوم جاده اهواز به ایذه نیز ۶۰۰ میلیارد ریال و برای کنارگذر ایذه مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه خوزستان با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح‌های راه سازی شهرستان بهبهان به‌صورت جداگانه اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ابلاغ شد، اضافه‌کرد: علاوه بر این به کریدور جنوب در محدوده استان خوزستان اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

حاجتی به طرح آبرسانی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز اشاره‌کرد و گفت: برای این طرح‌ها نیز به ترتیب مبالغ ۲۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده است.

به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان، به طرح آبرسانی شهرستان بهبهان نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

وی همچنین از اعتبار ابلاغی به پروژه موزه منطقه‌ای خوزستان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای احداث بند خاکی بخش میداوود ۱۰۰ میلیارد ریال ختصاص پیدا کرد و علاوه بر این برای تکمیل و تجهیز فرودگاه‌های استان (با اولویت فرودگاه مسجدسلیمان) اعتبار ۲۰۰ میلیاردی ابلاغی شد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از اعتبار اختصاصی برای تکمیل راه روستایی امامزاده احمد شهرستان اندیمشک به میزان ۶۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان خرمشهر علاوه بر اختصاص ۴۰ میلیارد ریال؛ به صورت جداگانه برای تکمیل ساختمان بیمارستان قلب خرمشهر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی در خصوص احداث خط دوم مسیر ریلی اهواز- اندیمشک به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان، بیان‌داشت: میزان بودجه اختصاصی به این پروژه؛ اعتباری افزون بر ۱۳۷میلیارد ریال است.

به گفته مدیرکل راه آهن جنوب خط دوم محور اهواز – اندیمشک بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش بینی می شود این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه اختصاصی ایرنا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه اختصاصی ایرنا خوزستان اهواز سازمان برنامه و بودجه اختصاصی ایرنا خوزستان اهواز اخبار کنکور میلیارد ریال برای تکمیل ابلاغ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار