Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس با بیان اینکه ابلاغ دستورالعمل رسیدگی و ساماندهی پروند‌ه‌های بازار سرمایه به موقع بود، گفت: طبق مواد این دستورالعمل تأکید بر تشکیل شعبات ویژه درباره رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه شده است که این اقدام، اقدام مطلوبی است. مسلم صالحی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به «دستورالعمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران از سوی رییس دستگاه قضا» گفت: ابلاغ این دستور العمل تصمیم مهم و به جایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بسیاری از حقوقی‌های بازار سرمایه، مشغول سوء استفاده از این بازار هستند، تاکید کرد: به واقع ورود قوه قضاییه به پرونده‌های بازار سرمایه و نحوه عملکرد کسانی که در این بازار تلاطم ایجاد می‌کنند می‌تواند نقش کنترل کننده این بازار را ایفا کند.

از تصمیم به جا و منطقی حضرت آیت الله رئیسی پیرو ابلاغ دستورالعمل ساماندهی در رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه تشکر می‌کنم صالحی تصریح کرد: بنده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس از تصمیم به جا و منطقی حضرت آیت الله رئیسی پیرو ابلاغ دستورالعمل ساماندهی در رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه تشکر می‌کنم.   وی افزود: همچنین ما نمایندگان حاضریم به هر نحوی که شده از این تصمیم قوه قضاییه حمایت کنیم تا این گونه موارد عملیاتی شود همچنین قوه قضاییه اگر در حوزه مسائل تقنینی نیاز به کمک مجلس داشته باشد حاضریم این قوه راهمراهی کنیم.

صالحی با بیان اینکه ابلاغ دستورالعمل رسیدگی و ساماندهی پروند‌ه‌های بازار سرمایه به موقع بود، اظهار داشت: این تصمیم به طور صد در صد تصمیم به جایی بود. همچنین طبق مواد این دستورالعمل تأکید بر تشکیل شعب ویژه درباره رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه شده است که این اقدام، اقدام مطلوبی است.

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس اظهار داشت: همچنین طبق مواد این دستورالعمل عنوان شده که قضات آموزش مربوط به بازار سرمایه را فرا خواهند گرفت که این امر لازم و ضروری بوده است. چرا که قضاتی که می‌خواهند درباره پرونده‌های بورسی اظهار نظر کنند باید آگاهی نسبت به امور مربوط به این بازار داشته باشند.   بیشتر بخوانید: تعیین شعب خاص رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه؛ راهکاری سریع برای رسیدگی به اختلافات بورسی

انتهای پیام/ برچسب ها: بورس قوه قضائیه مجلس بازار سرمایه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بورس قوه قضائیه مجلس بازار سرمایه رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه ناظر مجلس در شورای عالی بورس ابلاغ دستورالعمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار

سکه چند میلیون تومان شد؟

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس

ریزساختار‌های بازار در شرایط خاص چگونه باید تغییر کنند؟

مجمع کتوسعه | وقتی حسابرس مدیرعامل دارای مدرک زمین شناسی را مجبور می کند تا مدرک حرفه ای بگیرد!

در جلسه مجید عشقی با فعالان بازار چه گذشت؟

توصیه مهم به سهامداران بورس

کدام نمادها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • بورس در پی جبران سریع
  • جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • توصیه مهم یک کارشناس به سهامداران بورس
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • مالیات بر عایدی سرمایه ۱۲ سال در انتظار تصویب
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق