Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:01:11 GMT

خبر خوش فائوچی درمورد واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۴۷۵۲

خبر خوش فائوچی درمورد واکسن کرونا

به گزارش افکارنیوز،

 دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در گفت‌وگو با مجله «انجمن پزشکی آمریکا» (American Medical Associacian) اعلام کرد که احتمالاً واکسن « کووید-۱۹ » اوایل ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه) در آمریکا آماده می‌شود.

فائوچی که از اعضای ارشد کارگروه مقابله با  کرونا  در کاخ سفید محسوب می‌شود، با اشاره به افزایش شیوع کووید-۱۹ در ایالات متحده گفت که پنج شرکتی که بر روی واکسن کرونا کارمی‌کنند، احتمالاً تا ماه دسامبر (آذرماه) موفق به آماده‌سازی داده‌های خود نمی‌شوند و دستکم دو شرکت از پنج شرکت مذکور بعد از آن می‌بایست برای استفاده فوری از مجوز اداره غذا و دارو (FDA) ثبت‌نام کنند تا بتوانند کارهای مربوط به تولید واکسن را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فائوچی سپس در خصوص زمان احتمالی تولید واکسن  کرونا گفت: «احتمالاً‌ ژانویه یا کمی دیرتر خواهد بود. نمی‌دانیم».

وی همچنین هشدار داد که با سردتر شدن هوا، احتمالاً با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده مواجه خواهند بود و توضیح داد: «در حالیکه ماههای خنک پاییز را پشت سر می‌گذاریم و به زودی ماههای سرد زمستان را پیش رو داریم، کم کم شاهد بدتر شدن اوضاع خواهیم بود. باید در مسیر کاهش آمار روزانه ابتلا (به کرونا) قرار می‌گرفتیم که چنین چیزی رخ نداد».

طبق جدیدترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون بیش از ۸.۸ میلیون نفر از مردم آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و بیش از ۲۲۷ هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

در حالیکه آمار ابتلا و فوتی‌های کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است، اخبار رسانه‌های غربی نشان می‌دهد که دولت ترامپ چندان علاقه‌ای برای کنترل و مقابله با این ویروس ناشناخته ندارد به طوریکه حتی «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید نیز چندی پیش اعتراف کرد که دولت ترامپ برنامه و قصدی برای کنترل کرونا ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آمریکا کووید ۱۹ کرونا واکسن آمریکا واکسن کرونا کووید ۱۹ فائوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی  بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می گیرد که به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که توسط شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می شود نمودند.


بلوکی افزود: عملیات توزیع واکسن نیوکاسل در بین پرورش دهندگان سطح شهرستان مشابه سالهای گذشته توسط کارشناسان این شبکه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • مدام احساس خستگی می‌کنید؟ احتمالا با کمبود این ویتامین روبه‌رو هستید
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه