Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون یک هزار و ۷۱۹ نفر از مردم آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند که رقم بسیار بالایی در حدود هشت ماه گذشته به شمار می رود.

وی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر با تداوم خیز جدید شیوع بیماری کرونا، یک هزار و ۴۶۹ نفر در بیمارستان های آذربایجان غربی به خاطر بیماری های حاد تنفسی بستری شده که از این تعداد، ۵۸۶ نفر با تست مثبت کرونا بوده و ۸۸۳ نفر مشکوک به این بیماری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه دانشگاهی مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: از کل بستری شده ها، ۲۷۲ نفر در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی در سراسر استان تحت درمان قرار دارند که از این تعداد نیز ۸۵ نفر با حال بسیار وخیم، به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

محبی گفت: وضعیت ارومیه بسیار حاد بوده از ۲۷۶ بیمار کرونا مثبت بستری شده طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان غربی، ۸۷ نفر معادل حدود یک سوم مربوط به مرکز استان است.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر شیوع بیماری کرونا درآذربایجان غربی به وضع بسیار نامناسب رسیده و بسیاری از تخت های بیمارستانی به ویژه در مرکز استان پر از بیماران کرونایی است.

نزدیک به ۵۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

همه آذربایجان غربی وضعیت قرمز دارد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا