Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۳۹ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۳۵ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۶۷۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اذعان داشت: امروز ۳۲۹ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت حدود ۵۵درصد و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد(۶۳ درصد)، گچساران(۲۶ درصد) و دنا (۷درصد) می باشد و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

دکتر یزدان پناه ابراز داشت: بسیاری از افراد با وجود زدن ماسک، بخاطر حضور در تجمعات (حتی در فضای باز) و نیز استفاده از آسانسور و حضور فضای بسته و محدود مانند دستشویی و اطاق پرو لباس و... مبتلا به کرونا می شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اگر ویروس در یک فضای بسته و محدود منتشر شود حتی با وجود روشن بودن فن تهویه؛ ممکن است دقایق طولانی در فضا مانده و افراد را آلوده کند.

وی خواستار استفاده عمومی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از یکدیگر( حدود ۲ متر)، شست و شوی مرتب دستها، ضد عفونی کردن دستگیره ها، کارت بانکی، کلید، تلفن همراه شد، همچنین عدم حضور در هر نوع تجمعی حتی تجمعات خانوادگی، پرهیز از سفر و رفتن به مکان های شلوغ و بسته، عدم حضور در مکان های پرخطر مانند مطب ها، کلینیک ها، موسسات پزشکی ، بیمارستانها، بانک ها، دفاتر پیشخوان، وسایل نقلیه عمومی، خیابانهای شلوغ، پاساژها و مغازه های بدون تهویه مناسب و... را خواستار شد.

46

کد خبر 1448821

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی افزود: تاثیر معدل در کنکور سال آینده ۶۰ درصد خواهد بود.
وی اضافه کرد: دانش آموزانی که در تدارک تعطیلی مدارس پایه دوازدهم هستند بدانند خلاف قانون است و باید تا پایان اردیبهشت درکلاس درس حضور داشته باشند.
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این موضوع به مدیران مدارس، معلمان و اولیاء دانش آموزان گفته شده است.
جمالی اضافه کرد: علاوه براین دانش آموزان باید در آزمون‌های شبه نهایی نیز حضور داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است