Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین هاتفی با بیان اینکه کمک مومنانه اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان در ماه ربیع الاول نیز ادامه دارد، گفت: کلاس‌های حوزه علمیه سجادیه وابسته به این خانه خدا به صورت مجازی برگزا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «نصرت الله هاتفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عملکرد مسجدی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار عالی است، اظهار کرد: نمازگزاران مساجد به خوبی درک کرده اند که عمل به قوانین ابتدا به نفع خودشان و سپس به نفع اعضای خانواده و سایر شهروندان است و این تعهد ریشه در فرهنگ و تربیت دینی و مسجدی آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد سید سجاد (واقع در تهران، بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان شهید حاجی پور) افزود: اقامه نماز جماعت و برگزاری مراسم در طول دوره کرونا در این مسجد تداوم داشت و الحمدلله تاکنون هیچ موردی از ابتلای نمازگزاران این مسجد به کرونا گزارش نشده است. حتی فعالیت صندوق قرض الحسنه و خیریه این مسجد و کلاس های قرآنی نیز برقرار بود که هیچ یک از فعالان در این حوزه ها نیز به این ویروس مبتلا نشدند.

 

وی اضافه کرد: کمک مومنانه اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان در ماه ربیع الاول و تهیه و بسته بندی اقلام غذایی و مواد و لوازم بهداشتی ادامه دارد هرچند هنوز نمی توانم آمار دقیق این بسته ها را اعلام کنم.

 

هاتفی گفت: به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ۸۰۰ پرس غذای گرم بین مردم و نیز نیازمندان توزیع شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه فعالیت های حوزه علمیه خواهران مسجد سید سجاد که «سجادیه» نام دارد به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: تعطیل کردن مساجد و حوزه های علمیه و هر مرکز دینی یا مراکز دیگر در صورتی در کاهش یا کنترل شیوع ویروس کرونا موثر است که آحاد مردم تعهد لازم را برای حفظ پروتکل های بهداشتی داشته باشند که متاسفانه چنین نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: البته باید به برخی از گروه های مردم حق داد زیرا وقتی از نظر مالی در مضیقه هستند مجبور به خروج از خانه و حضور در محل کار برای کسب درآمد می شوند. ان شاءالله آن دسته از افرادی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجه هستند و در تعطیلات، مدام به سفر می روند و برای کارهای غیر ضروری از خانه خارج می شوند نیز کرونا را بیش از گذشته جدی بگیرند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه مقابله با کرونا مسجد سید سجاد مسجد سید سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • استمرار برفروبی در گردنه تته
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)