Web Analytics Made Easy - Statcounter

در  جلسه کمیته اشتغال وسرمایه گذاری بستک، عملکرد دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای برنامه ها و سیاست های فعال بازار کار از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد، معافیت بیمه ای و مشاغل خانگی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در این نشست، دبیر کمیته اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بستک با تشریح وضعیت اجرای طرح های ملی کارورزی، مشاغل خانگی و یارانه دستمزد گفت: با توجه به اهمیت این طرح ها، دستگاههای اجرایی باید تمام توان خود را در اجرای کمی و کیفی طرح های مورد نظر به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بستک در این جلسه با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش صنایع طیور و دامپروری در شهرستان از تشکیل شرکت تعاونی دامپروری سپهر پردیس دهنگ و طرح زنجیره کامل چرخه تولید در صنعت دامپروری توسط این تعاونی خبر داد.

در این نشست، مقرر شد با توجه به اهمیت تکمیل زنجیره ارزش صنعت طیور شهرستان در سند توسعه اشتغال، واحد تولید جوجه یک روزه و مرغ تخم گذار در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و برنامه اجرایی برای جذب سرمایه گذار در این خصوص با محوریت مدیریت جهاد کشاورزی و اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی شهرستان تدوین و جلسات اختصاصی برای جذب سرمایه گذار برگزار شود.

لازم به ذکر است طرح تولید جوجه یک روزه و مرغ تخم گذار در حال حاضر توسط یکی از تعاونی های شهرستان در دست اقدام و فعلاً راکد می باشد و در صورت راه اندازی این واحد یکی از نیازهای اساسی مرغداران جنوب کشور مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند

سیدمجتبی حسینی در کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان، گفت: روزانه صد‌ها تن زباله در بخش‌های مختلف این استان تولید می‌شود که برای بازیافت و مدیریت این پسماند‌ها با ورود سرمایه‌گذار خارجی برنامه‌ریزی شده و قرار است از این مزیت برای تولید برق استان استفاده شود.

او با اشاره به اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی و موضوعاتی همچون دفع اصولی و استاندارد پسماند‌های صنعتی و غیرصنعتی، گفت: این موضوع با توجه به ارزش افزوده خوبی که به همراه دارد می‌تواند در زمینه ایجاد اشتغال‌زایی و کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی نیز نقش بسیار موثری ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه ضرورت دارد از حداکثر توان مرکز برای توسعه و شکوفایی استان بهره گرفته شود و مدیران نباید در این زمینه کوتاهی کنند، گفت: بهره گیری هر چه بیشتر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کمک کننده توسعه بهتر اقتصاد و ایجاد اشتغال در استان خواهد بود.

حسینی از ایجاد سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خرد و کلان استان به دستور استاندار همدان خبر داد و گفت: در این سامانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان به مردم و متقاضیان معرفی می‌شود و به مشارکت مردم در این طرح‌ها نیز توجه ویژه‌ای انجام شده است. او با تاکید بر اینکه در سطح اراضی دیم و آبی در هر ۱۰ شهرستان با همکاری کشاورزان و تولیدکنندگان مشغول مبارزه علیه آفات و بیماری‌ها هستیم گفت: در اثر کاهش دمای هوا و برودت منفی یک تا منفی سه درجه سانتیگرادی از ۲۲ تا ۲۵ فروردین ماه دچار خسارت سرمازدگی شدیم.

او گفت: بیشترین خسارت در سطح باغ‌ها و در حوزه درختان میوه از جمله آلو، هلو، شلیل، بادام آبی و دیم، زردآلو و گردو ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند