Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو در استان‌های تهران و هرمزگان با سرمایه‌گذاری ۳هزار و ۳۴۰میلیارد تومان، صبح روز پنجشنبه - هشتم آبان ماه- با ارتباط تصویری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی رییس‌جمهوری آغاز شد.

در این مراسم در بخش آب‌رسانی تصفیه‌خانه ششم آب تهران با ظرفیت ۷هزار و ۵۰۰ لیتر در ثانیه و تونل انتقال آب به طول ۳۰ کیلومتر از محل سد امیرکبیر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همچنین با دستور رییس جمهوری سه سامانه طرح بزرگ رینگ شبکه انتقال آب شرب تهران، شامل: سامانه آب‌رسانی غرب، شرق و شمال شرقی و شهر جدید پرند) افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از واحد ۲ بخش گاز سیکل ترکیبی قشم به ظرفیت ۱۷۵ مگاوات از طرح‌های وزارت نیرو در چهارچوب «پویش هر هفته الف، ب، ایران» در استان هرمزگان هم امروز با دستور دکتر روحانی آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم‌ آب تهران بهمن ماه سال ۹۸ با هدف تامین آب شرب نواحی جنوب شهر تهران و شهرهای جنوب شرقی استان تهران با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید. با افتتاح بخش آب‌رسانی تصفیه‌خانه ششم آب تهران، بخش بزرگ دیگری از چاه‌هایی که آب برخی مناطق تهران را تامین می‌کرد بسته و مردم در این مناطق از آب سالم‌تر استفاده خواهند کرد.

به گفته رییس جمهوری از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۱۱۷ طرح آب و برق افتتاح و ۱۳۱ هزار میلیارد تومان هزینه شده است و قرار است تا پایان سال ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح در زمینه آب و برق افتتاح‌ و به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها هرمزگان حسن روحانی وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان حسن روحانی وزارت نیرو هرمزگان حسن روحانی وزارت نیرو اخبار کنکور بهره برداری رییس جمهوری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۱ طرح صنعتی استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه 81 طرح صنعتی استان با پیشرفت 90 درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند،  اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 458 میلیارد ریالی در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و 201 را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی هستند.

رحمتی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال هم خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بهر‌ه‌برداری از 14 طرح صنایع غذایی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی استان هم به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال