Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: باندهای قاچاق مواد مخدر آلوده کردن دانشجویان، دانش آموزان و کارگران را هدف گذاری کرده اند و این افراد در معرض تهدید جدی اعتیاد قرار دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین، علی رحمانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در جلسه ای که روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: موضوع مبارزه با مواد مخدر کار پیچیده ای است که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و خانواده هاست و این مشارکت باید همه جانبه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است

رحمانی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده میزان کشفیات مواد مخدر در استان درنیمه اول سال جاری جاری بشدت افزایش یافته و فعالیت ۷ ماهه امسال دراین زمینه معادل چند سال گذشته است.

وی بیان کرد: در کشور در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از چهار هزار شهید تقدیم  کرده ایم اما فعالیت باندهای قاچاق روش های متعدد و پیچیده دارند و در حال حاضر کشت مواد بسیار نگران کننده  است که دراستان هم مشکلاتی داریم که باید کنترل شود.

رحمانی تصریح کرد: با تشکیل جلسات مستمر در استان تلاش می کنیم جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستانها هم تشکیل شود تا کارها سرعت پیدا کند.

وی گفت: در خصوص قانون مبارزه با مواد مخدر که در سال ۶۰ تصویب و با الحاقاتی مواجه شده  ایراداتی هست که منجر به کاهش اعدام و کم شدن ریسک پذیری خرده فروشان شده. که این ایراد با اصلاح قانون  باید برطرف شده و به سرانجام خوبی برسد .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یادآور شد: در خصوص خرده فروشان باید دستگاه قضایی برای برخورد قاطع تر اختیار داشته باشد تا زحمات انجام شده هدر نرود.

وی گفت: با توجه به سود قاچاقچیان و افزایش توان مالی آنها باید بتوان این منابع را شناسایی و اموالی که از قاچاق مهیا شده و خانه و خودرو را به نام اقوام می کنند برخورد کنیم.

کارگران، دانشجویان و دانش آموزان در معرض تهدید اعتیاد

رحمانی به پیامدهای خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر موادمخدر در گروههای مختلف جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه سه گروه از کارگران. دانشجویان و دانش آموزان در معرض تهدید جدی و آسیب این مواد هستند که باید برای های پیشگیرانه را در این گروه متمرکز کنیم.

وی گفت: توسعه مواد مخدر نگران کننده است و ما هم در اقدامات خود باید به روز شده و راهکار مقابله با این شرایط را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی رحمانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

(تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب

دیگر خبرها

  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران