Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:58:07 GMT

النصر-الهلال؛ فینال ناکامان لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۳۲۶

فینال جام پادشاهی کشور عربستان که قرار است بین دو تیم مطرح این کشور الهلال و النصر برگزار شود ممکن است با حضور تماشاگران همراه باشد.

به گزارش"ورزش سه" تیم های الهلال و النصر به فینال جام پادشاهی کشور عربستان صعود کردند تا یکی ازحساس ترین مسابقات باشگاهی این کشور رقم بخورد. اتفاقی که مسئولان ورزش این کشور را به تکاپو انداخته تا بتوانند این بازی بسیار مهم را با حضور تماشاگران برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


روزنامه الجزیره سعودی در این رابطه گزارشی را منتشر کرد که مسئولان ورزش عربستان در حال بررسی اجازه ورود تماشاگران تا ظرفیت 40 درصد ورزشگاه هستند. 

 

 

 


فینال رقابت های جام پادشاهی کشور عربستان بین تیم های الهلال و النصر یک ماه دیگر در ریاض برگزار می شود. الهلال در مرحله نیمه نهایی و در مجموع دو بازی تیم ابها را شکست داد. الهلال که در بازی رفت با ابها یک ، یک مساوی کرده بود در بازی برگشت این تیم را با دو گل سالم الدوساری و سباستین جووینکو شکست داد. 

 

 

 


النصر نیز در دو بازی رفت و برگشت توانست رقیب همیشگی و قدیمی اش الاهلی را شکست بدهد. در بازی رفت با گل های مارتینز و عبدالفتاح عسیری توانست حریف را شکست بدهد و در بازی برگشت نیز بازی با گل های پتروس و مارتینز برای النصر و عمر السوما برای الاهلی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید. 

 

 

 


النصر و الهلال 4 بار در این فصل با هم دیدار خواهند کرد . دو بازی در لیگ ، یک فینال جام پادشاهی و یک سوپرجام چرا که الهلال قهرمان و النصر نایب قهرمان لیگ عربستان شده بودند. 


الهلال و النصر دو تا از بزرگترین باشگاه های فوتبال عربستان هستند هرچند النصر در سال های اخیر بیشتر زیر سایه آبی ها بوده اما آن ها در لیگ قهرمانان امسال عملکرد بهتری داشتند و تا نیمه نهایی رسیدند هرچند در نهایت با شکست مقابل پرسپولیس از مسابقات کنار رفتند.

الهلال عربستان النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان النصر عربستان عربستان الهلال و النصر جام پادشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد

بارش شدید باران، دیدار العین و الهلال را به تعویق انداخت!

طرفداری | دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به دلیل شرایط جوی و بارش شدید باران به تعویق افتاد.

این دیدار که قرار بود امشب (سه‌شنبه 16 فروردین) در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین امارات برگزار شود، به دلیل بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل لغو و به زمان دیگری موکول شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هنوز تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار اعلام نکرده است، اما به احتمال زیاد این بازی در روزهای آینده و با شرایط مساعد جوی برگزار خواهد شد.

تیم‌های العین و الهلال در این مرحله برای کسب جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد