Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از برگزاری نماز جمعه نهم آبان ماه در ۴۲ نقطه استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک آغاز هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)با اشاره به آخرین جزئیات برگزاری نماز جمعه در مناطق مختلف استان اظهار داشت: نماز جمعه این هفته نهم آبان ماه در 42 نقطه استان کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته در 14 شهر کرمان، سیرجان، رفسنجان، زرند، بافت، راور، بردسیر، کشکوئیه، شهربابک، چترود، نگار، یزدان‌آباد، زیدآباد و زنگی‌آبادبرگزار نمی‌شود افزود: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان تابع تصمیمات ستاد کرونا است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان با بیان اینکه در بقیه مناطق نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا و و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار می‌شود گفت: محیط برگزاری نماز جمعه و مصلاها در شهرهای تعیین شده برای حضور نمازگزاران ضدعفونی شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: از نمازگزاران شهرهای اعلام شده درخواست می‌شود برای حضور در نماز جمعه ماسک، مهر، سجاده، پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند.

نماز جمعه این هفته استان کرمان در چه شهرهایی برگزار نمی‌شود؟در تعطیلات گذشته با کاهش سفر به اصفهان روبه‌رو بودیم/ نماز جمعه در استان همچنان برگزار نمی‌شودبرگزاری نماز جمعه در شهرهای استان سمنان تابع تصمیم ستاد مقابله با کروناست؛ حفظ سلامت مردم اولویت نخست باشد

جعفری گفت: این تصمیمات در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اتخاذ شده است.

به گزارش تسنیم؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه قبل شیوع ویروس کرونا در 56 شهر و منطقه استان کرمان برگزار می‌شد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان نماز جمعه این هفته گذاری ائمه جمعه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور، مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران، اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اطلاعیه ای صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های  وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد