Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:23:02 GMT

آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو آغاز شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۳۶۷

آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر،  آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نیرو دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور آغاز شد.

در بیست و ششمین هفته از پویش «الف - ب ایران»،  طرح‌های بزرگ برق آبی در استان‌های تهران و هرمزگان با حضور رئیس جمهور و بصورت تصویری به بهره برداری می‌رسد.

تکمیل می شود...

کد خبر 5059073 سید مهدی حسینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت نیرو دولت دوازدهم صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا حسن روحانی سعید خطیب زاده محمد باقر قالیباف اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف فرانسه مجلس هیئت دولت محسن رضایی جمهوری اسلامی ایران وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود

وزیر نفت گفت: سال ۱۴۰۲ گروه نفت و گاز کشور بالاترین رشد اقتصادی را تجربه کرد و بالای ۲۰ درصد بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۲ صنعت نفت کشور و گروه صنعت نفت و گاز بالاترین رشد اقتصادی که بالای ۲۰ درصد بود را تجربه کرد که خدا را شاکریم و از همه همکاران در حوزه صنعت نفت و گاز کشور تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امسال با برنامه‌هایی که از قبل در بحث اتمام پروژه‌های نیمه تمام دیدیم، انشاالله در بحث جمع آوری گاز‌های مشعل، جهش خیلی خوبی رقم خواهد خورد و انشاالله تا ظرف یکی دو ماه آینده با حضور رئیس جمهور در دهلران شاهد افتتاح پالایشگاه جمع آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور، یعنی سمت استان‌های ایلام و کرمانشاه خواهیم بود. اوجی ادامه داد: ما حدود ده میدان نفتی داریم که گاز‌های مشعل این میادین سالیان سال است که در حال سوختن است و خوشبختانه با تکمیل پروژه‌های جمع آوری گاز‌های مشعل در منطقه غرب کشور تمامی گاز‌ها های مشعل میادین نفتی که در غرب کشور است، جمع آوری می‌شود و در این پالایشگاه تسویه و به گاز شیرین تبدیل می‌شود که نزدیک به هفت میلیون مترمکعب گاز به شبکه شبکه سراسری گاز تزریق خواهد شد.

وی اضافه کرد: این موضوع کمک می‌کند برای خوراک پتروشیمی‌ها از همین گاز‌ها ارسال شود و اینگونه این گاز‌ها به ارزش افزوده تبدیل می‌شود.

مشکلی در تأمین بنزین سفر‌های نوروزی وجود ندارد
اوجی تصریح کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روز‌ها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکلات پیش‌رو جهت تسریع و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین