Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@20:32:18 GMT

عاملان نزاع خونین در کرمان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۵۴۵۵

عاملان نزاع خونین در کرمان دستگیر شدند

رئیس ‌پلیس آگاهی استان کرمان، گفت: شهریور ماه امسال، در پی درگیری و نزاع خیابانی بین تعدادی از افاغنه ساکن شهرستان کرمان، به دلیل اختلاف خانوادگی، یک جوان با ضربات چاقو مجروح شد و جان خود را از دست داد. افرادی که در این درگیری دخالت داشتند، قبل از حضور پلیس، از صحنه‌ی جرم متواری شده بودند که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور با اشاره به دستگیری 9 نفر از عاملان وقوع نزاع خونین منجر به قتل یک جوان افغانستانی، اظهار کرد: «شهریورماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع منجر به قتل بین افاغنه، در یکی از خیابان‌های شهرستان کرمان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت».

وی افزود: «در این رابطه ماموران با حضور در محل حادثه و با انجام بررسی‌های اولیه دریافتند، 10 نفر از افاغنه به علت اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از طرفین دعوا به علت ضربات چاقو مجروح و دقایقی پس از درگیری، فوت می‌کند و دیگر عاملان نزاع نیز قبل از حضور پلیس از محل متواری می‌شوند».

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: «با تلاش بی‌وقفه‌ی کارآگاهان و پیگیری شواهد موجود، خیلی زود متهمان دخیل در این نزاع و وقوع قتل، شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر شدند».

وی با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: «در صورت بروز اختلافات احتمالی با اعضای خانواده و سایر افراد هیچ‌گاه به خشونت و درگیری فیزیکی متوسل نشوند چراکه این‌گونه مسائل می‌تواند رفتارهای خطرساز و یک عمر پشیمانی به همراه داشته باشد».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی استان کرمان عاملان نزاع خونین در کرمان شهرستان کرمان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در شهرستان اعتراف نمود، افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند
فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند