Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۹۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۶۰۰ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله و ۱۷۹ نفر در بخش‌های عادی و ۱۳۰ نفر در آی‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌.یو  و ۳۲ نفر حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 12 نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۴۹ نفر رسیده است.

محمدی در پایان از هم‌استانی خواست، که از خود مراقبت کنند و اجازه ندهند این ویروس به حریم و زندگی آن‌ها تجاوز کند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی کرمانشاه خانواده دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کوبنده مقاومت عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در حمایت از غزه و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی با چندین فروند پهپاد حمله کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مبارزان مقاومت اسلامی، بامداد یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی را در جولان اشغالی با چندین پهپاد هدف قرار دادند.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مبارزان مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را با چندین پهپاد هدف قرار داد.

در این بیانیه بر تداوم این حملات برای هدف قرار دادن و درهم کوبیدن محل تجمع و استقرار نظامیان دشمن تاکید شده است.

مقاومت اسلامی عراق بار دیگر بر در هم کوبیدن مواضع اشغالگران تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • حمله کوبنده مقاومت عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی