Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به صورت همزمان با سه بازیکن در حال مذاکره بودیم که یکی از آنها حمید بوحمدان بود که خدا را شاکر شب گذشته با او قرارداد امضا کردیم. همچنین مقرر شد یکی دیگر از این بازیکنان هم تا روز شنبه هفته آینده شرایط را به طور کامل بررسی کند و پاسخ نهایی‌اش را به ما بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه تراکتور درمورد وضعیت دیوید توکلی برای پیوستن به تیم تراکتور، یادآور شد: سومین بازیکنی که با او در حال مذاکره هستیم، دیوید توکلی است. باشگاه با او مذاکراتش را انجام داده، اما یک سری مسائل خانوادگی حضور دیوید توکلی در ایران را با مشکل مواجه کرده که منتظر حل مشکل از سوی این بازیکن هستیم.

وی راجع‌به اضافه شدن حمید بوحمدان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان، گفت: بوحمدان رضایت‌نامه خود را از باشگاه ذوب‌آهن دریافت کرده و قرار بود سه روز پیش با تراکتور قرارداد خود را امضا کند که متأسفانه مادر من به رحمت خدا رفت و این پروسه با تأخیر مواجه شد. در این راستا، با توجه به اعتماد موجود در بین دو طرف، از حمید بوحمدان درخواست کردیم که در تمرینات حاضر شود و پس از بازگشت من به تبریز قرارداد خود را امضا کند. در هر صورت، خوشحالیم که این بازیکن بدون مشکل به تراکتور پیوست.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به درخواست هواداران برای جذب مهاجم جدید، عنوان کرد: تیم ما تقریباً به طور کامل بسته شده و پیگیر هستیم که در راستای مطالبه هواداران و درخواست کادر فنی، یک مهاجم خوب را هم به تیم اضافه کنیم. در صورتی هم که این موضوع به سرانجام نرسد، بازیکنان خوبی داریم که این خلع را پُر خواهند کرد.

کد خبر 5059097

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز محمد علیپور ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه توهین به پیامبر مواد مخدر هفته ناجا شهادت امام رضا ع سانحه تصادف دیوید توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، پاکو خمز پس از شکست سنگین چهار بر یک تراکتور مقابل ذوب آهن تصمیم به استعفا از سرمربیگری این تیم گرفت تا تبریز را ترک کرده و تیمش را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی رها کند.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور با پذیرش این استعفا تغییرات اصلی برای انتخاب جانشین خمز را به پایان فصل موکول کرد تا مربی موقت برای تیمش در نظر بگیرد و سرمربی جدید را در پایان فصل مشخص کند.

از این رو محمد نصرتی دستیار ایرانی خمز که او هم از پست خود استعفا داده بود حاضر به بازگشت شد تا به عنوان جانشین خمز تا پایان فصل هدایت تراکتور را عهده دار شود.

نصرتی امروز هم تراکتور را تمرین داد و قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و کارش را با این تیم ادامه دهد.

تیم فوتبال تراکتور تبریز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور است.

کد خبر 844944 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد (عکس)
  • جدی جدی علیه تراکتور! (عکس)
  • حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!