Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی و نظام‌مند کردن تردد ناوگان حمل بار از مجموعه‌های شهرداری در اولویت‌ مدیریت شهری است، بر تعامل حداکثری درون سازمانی برای انجام بدون وقفه پروژه‌ها با رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل بار در شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید طهماسبی در نشستی با مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: راهکارهای تعامل حداکثری برای انجام بدون وقفه پروژه‌ها با رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل بار همواره مورد تأکید این دو سازمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته سازمان حمل و نقل بار به صورت علمی و هدفمند در راستای دستیابی به اهداف اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، افزود: از جمله آنها می‌توان به ساماندهی امور حمل و نقل بار درون شهری، اجرای طرح LEZ، شناسایی، ساماندهی و ثبت‌نام بیش از ۲۲ هزار فعال حوزه بار در سامانه حمل بار، صدور انواع سند حمل بار از جمله بارنامه، بار برگ و مجوز تردد وسیله نقلیه باربر درون شهری برای اولین بار در کشور، راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی اینترنتی مراکز معاینه فنی، انجام مطالعات جامع حمل و نقل بار درون شهری اصفهان، احداث اولین مرکز معاینه فنی خودروهای نیمه سنگین و سنگین اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل بار درون شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه از اصلی‌ترین اهداف برنامه اصفهان ۱۴۰۵ کاهش آلودگی ناشی از تردد ناوگان حمل بار است، گفت: از اقدامات مهم پیش‌بینی شده در حوزه کاهش آلودگی ناشی از تردد ناوگان حمل بار در برنامه پنج ساله اصفهان ۱۴۰۵ می‌توان به طرح محدوده مکانی و زمانی ناوگان حمل بار LEZ، طرح گسترش کمی و کیفی ارائه خدمات معاینه فنی خودروها (سبک، سنگین، اتوبوس و موتورسیکلت)، طرح شناسایی، ساماندهی و نظارت هوشمند بر حمل و نقل بار درون شهری و طرح رینگ چهارم ترافیکی اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، در این نشست مقرر شد گروه فنی و IT سازمان ضمن آموزش کاربران کارخانه بتن‌سازی سازمان عمران مقدمات صدور بارنامه برای ناوگان مذکور را فراهم آورد؛ همچنین قرار شد در خصوص خودروهای حمل خاک و نخاله و مصالح نیز این مهم با سرعت اجرایی شود که برای نظارت دقیق بر اجرای فرآیندهای مذکور مدیران عامل سازمان‌های حمل بار و عمران شهرداری به واحدهای زیرمجموعه خود دستور اقدام به موقع و مستمر را دادند.

کد خبر 452326

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهر کلانشهر مدیریت شهری سازمان حمل بار شهرداری اصفهان سازمان عمران شهرداري اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تردد ناوگان حمل بار حمل و نقل بار بار درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا